// جمعه, ۱۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۱

نسخه Arcade Edition بازی Street Fighter V معرفی شد

کمپانی کپکام با معرفی بازی Street Fighter V: Arcade Edition قصد دارد که حالت‌های جدید را به همراه محتویات نو به استریت فایتر 5 اضافه کند.

اگر از طرفداران بازی‌های مبارزه‌ای و همچنین بازی Street Fighter V هستید یقینا این اخبار بازی شما را خوشحال خواهد کرد. کمپانی کپکام نسخه جدیدی از بازی Street Fighter V را با نام Arcade Edition معرفی کرده که محتویات جدیدی را در خود جای داده است.

از محتویات جدید این نسخه می‌توان به دو حالت Arcade و Extra Battle اشاره کرد. طرفداران مدت زمان زیادی بود که خواهان حالت آرکید در این بازی بودند که در نسخه‌های قبلی مجموعه دیده می‌شد، اما در Street Fighter V این بخش در بازی گنجانده نشده بود. در حالت Arcade کاربران می‌توانند یکی از ۶ مسیر را که شامل داستان‌های مختلف می‌شود، برای بازی کردن انتخاب کنند. در آن سو کاربران در حالت Extra Battle می‌توانند با پرداخت Fight Money (پول درون بازی) به مسابقات چالش‌برانگیز راه پیدا کنند و اگر موفق شوند که آنها را به اتمام برسانند به آنها پوسته‌های مخصوصی اهدا می‌شود. 

علاوه بر آن، گفتنی است که نسخه Arcade Edition شامل حرکات جدید V-trigger نیز می‌شود که در کنار مجموعه تصاویر جدید، تمامی کاراکترهای اضافی از فصل اول و دوم، منوی بهبود‌یافته و جدید، به این بازی اضافه می‌شود.

کاربران می‌توانند در تاریخ ۲۶ دی‌ماه (۱۶ ژانویه) بازی Street Fighter  V: Arcade Edition را خریداری و دانلود کنند. نکته قابل توجه این است که کاربرانی که بازی Street Fighter V را در اختیار دارند می‌توانند بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای به محتوای جدید دست پیدا کنند که البته دسترسی به کاراکتر‌های فصل اول و دوم رایگان نخواهد بود. نسخه جدید بازی مذکور با قیمت ۳۹.۹۹ دلار در تاریخ یاد شده در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

در خبر‌های دیگر مربوط به بازی Street Fighter V، چندی پیش شاهد اضافه شدن پوسته‌های جدید با حال‌و‌هوای هالووین و لباس‌های مدرسه به این بازی بودیم. بازی مذکور در تاریخ ۲۷ بهمن‌ماه ۹۴ برای پلی استیشن 4 و پی سی عرضه شد و هم‌اکنون برای کاربران در دسترس است.

ضمنا سازندگان چند تصویر جدید از این بازی منتشر کردند که در آن‌ها شاهد منوی جدید و عکس جلد نسخه جدید این بازی بودیم. همچنین توانستیم ریو را در حالت Extra Battle ببینیم.

Street Fighter V

بازی Street Fighter V در بررسی زومجی توانست نمره ۷ را دریافت کند در صورت تمایل می‌توانید نقد و بررسی آن را مطالعه کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده