// سه شنبه, ۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۱

بازی Street Fighter V میزبان پوسته های جدید شد

کمپانی کپکام پوسته‌های جدیدی را با حال‌و‌هوای لباس‌های مدرسه و هالووین، در قالب یک بسته الحاقی به بازی Street Fighter V اضافه کرد.

در میان جدیدترین اخبار بازی، کمپانی کپکام بسته الحاقی بعدی بازی Street Fighter V را که شامل پوسته‌های جدید می‌شود، منتشر کرد. بسته الحاقی مذکور از امروز به این بازی اضافه شد و ۱۳ پوشش مختلف را که با حال‌و‌هوای لباس‌های مدرسه و هالووین طراحی شده است برای کاراکتر‌های این بازی همچون M.Bison ،Cammy و غیره اضافه کرد.

به مناسبت فرا رسیدن فصل مدارس، کپکام لباس‌هایی را برای کاراکتر‌های Cammy ،Ed و جدیدترین کاراکتر این بازی یعنی Menat در دسترس قرار داده است. همچنین کاراکتر Cammy چندین پوسته متفاوت دریافت کرد که یکی از آنها Doll’s Costume نام دارد که به دوران محافظت او از M.Bison برمی‌گردد. پوسته دیگر وی که Nostalgia Costume نام دارد از بازی Street Fighter IV به این بازی اضافه شده است.

همین‌طور در این محتوا سه پوسته جدید برای کاراکتر Chun-Li به چشم می‌خورد. در انتها نیز می‌توان به پنج پوسته هالووین برای کاراکتر‌های Dhalsim ،M.Bison ،Urien ،Birdie و FANG اشاره کرد که ظاهر آنها را به دیو، مومیایی و دیگر هیولاهای ترسناک هالووین تغییر می‌دهد.

هر یک از اسکین‌های یاد شده با قیمت ۴ دلار در دسترس کاربران است. کاربرانی که سال گذشته نتوانستند پوسته‌های Halloween این بازی را خریداری کنند، کپکام تمامی این پوسته‌ها را به همراه محیط Spooky Arena در قالب یک باندل در دسترس آنها قرار داده است.

علاوه بر پوسته‌های یاد شده، سازندگان مرحله جدیدی را با نام English Manor برای این بازی معرفی کردند که گویا فردا به این بازی اضافه می‌شود. سازندگان از این مرحله به‌عنوان یک قصر یاد کردند که کاربران می‌توانند با قیمت ۴ دلار یا ۷۰ هزار واحد پول داخل بازی، آن را خریداری کنند.

در ادامه می‌توانید برخی از پوسته‌های جدید را مشاهده کنید.

street fighter v

نظرات خود را در مورد پوسته‌های جدیدبازی Street Fighter V با زومجی در میان بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده