نویسنده: مهرداد داودی
// چهار شنبه, ۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۹

نسخه Game Of The Year بازی Fallout 4 منتشر شد

نسخه Game Of The Year بازی Fallout 4 به همراه نسخه محدود Pip-Boy Edition برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس‌وان و پی‌سی منتشر شد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی بتسدا پس از گذشت بیش از دو سال از انتشار بازی Fallout 4، امروز نسخه Game Of The Year بازی را منتشر کرد. در کنار انتشار این نسخه، پکیج کمیاب Pip-Boy Edition نیز برای کاربران آمریکای شمالی عرضه شد.

دو ماه پیش بود که بتسدا نسخه‌ی Game Of The Year بازی Fallout 4 را معرفی کرد. از نکات عجیب این اتفاق، فاصله‌ی نسبتا زیادی بود که بین انتشار بازی و معرفی نسخه‌ی Game Of The Year آن به‌وجود آمد. بسته‌ی Game Of The Year بازی Fallout 4 نیز مانند رسم همیشگی نسخه‌های Game Of The Year شامل تمامی محتویات و بسته‌های الحاقی خواهد بود که تاکنون برای Fallout 4 منتشر شده است.

در زیر می‌توانید تصاویر دو نسخه‌ی Game Of The Year و Pip-Boy Edition را ببینید:

بازی Fallout 4

بازی Fallout 4

به طور دقیق‌تر، پکیج Game Of The Year بازی Fallout 4 شامل بسته‌های الحاقی Nuka-World ،Valut-Tec Workshop ،Contraptions Workshop ،Far Harbor ،Wasteland Workshop و Automatron خواهد بود، همچنین کاربرانی که این نسخه را خریداری کنند علاوه بر تمامی بسته‌های الحاقی بازی، تمامی آپدیت‌ها و ماد‌های منتشر شده برای بازی را دریافت خواهند کرد.

بازی Fallout 4: Game Of The Year Edition با قیمت ۶۰ دلار عرضه شده است. کاربران ساکن در آمریکای جنوبی هم با کمی هزینه‌ی بیشتر می‌توانند نسخه‌ی محدود Pip-Boy Edition بازی را با قیمت ۱۰۰ دلار تهیه کنند. این بسته علاوه بر نسخه‌ی GOTY بازی شامل یک نسخه‌ی فیزیکی از مچ‌بند Pip-Boy خواهد بود. کاربران می‌توانند با متصل کردن این مچ‌بند به تلفن همراه خود، تجربه‌ای شبیه به بازی را برای خود شبیه‌سازی کنند.

هر دو نسخه‌ی Fallout 4: Game Of The Year Edition و Pip-Boy Edition برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر شده‌اند. شما همچنین می‌توانید بررسی بازی Fallout 4 را در زومجی مطالعه کنید.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده