// سه شنبه, ۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۵۸

انتشار بسته الحاقی افسانه زلدا برای بازی Monster Hunter Stories تا پایان هفته

طبق اعلام نینتندو و کپکام، بازی Monster Hunter Stories کنسول نینتندو 3DS این هفته یک بسته الحاقی‌ بر اساس The Legend of Zelda دریافت می‌کند.

کمپانی نینتندو و کپکام اخیرا اعلام کرده‌اند که بازی Monster Hunter Stories در سبک نقش‌آفرینی که به تازگی برای کنسول نینتندو 3DS عرضه شده، در تاریخ ۶ مهر یک بسته الحاقی رایگان دریافت می‌کند. این DLC بر اساس بازی The Legend of Zelda برای بازی Monster Hunter Stories عرضه می‌شود.

بازیکنان قادر خواهند بود تا با استفاده از ویژگی‌ها و وسایل اضافه‌شده از افسانه زلدا، سیستم مبارزات Monster Hunter Stories را آن‌طور که می‌خواهند کنترل کنند. محتویات در نظر گرفته‌شده از بازی The Legend of Zelda برای بازی Monster Hunter Stories شامل موارد زیر می‌شود:

  • لباس قدیمی شخصیت لینک به همراه ماسک شخصیت ماجورا، برای ناویرو (شخصیت اصلی بازی Monster Hunter Stories)
  • اسب اپونا از بازی The Legend of Zelda به‌عنوان هیولایی در بازی Monster Hunter Stories
  • شمشیر معروف Master 

اگر با بازی Monster Hunter Stories آشنایی ندارید، باید بگوییم این بازی در سبک نقش‌آفرینی با سیستم مبارزات نوبتی است و به‌عنوان یک نسخه فرعی از سری بازی‌های Monster Hunter کمپانی کپکام شناخته می‌شود. بازیکنان برای به دست آوردن هیولاهای مختلف که قابلیت‌های مبارزه‌ای متفاوتی دارند، باید در محیط بازی به گشت و گذار بپردازند. مبارزات دارای حالتی مانند «سنگ، کاغذ، قیچی» است که به قدرت، سرعت و حملات تکنیکی بازیکنان نیازمند است. اگر بازیکنان بتوانند همخوانی خاصی را بین حرکات تهاجمی خود و هیولای خود ایجاد کنند، حمله‌‌ای با قدرت دو برابر را بر دشمنان تحمیل خواهند کرد.

این بازی سال گذشته برای کنسول نینتندو 3DS در ژاپن منتشر شده بود و اخیرا به صورت جهانی نیز عرضه شده است. همان‌طور که گفته شد، بسته الحاقی بر اساس The Legend of Zelda برای بازی Monster Hunter Stories در تاریخ ۶ مهر برای کنسول نینتندو 3DS منتشر می‌شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده