نویسنده: محمود محرابی
// سه شنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۱

تاریخ عرضه بازی Monster Hunter Stories مشخص شد

تاریخ انتشار بازی Monster Hunter Stories و نسخه‌ی دموی آن توسط نینتندو اعلام شد.

نینتندو تاریخ عرضه‌ی بازی انحصاری نینتندو 3DS یعنی Monster Hunter Stories را مشخص کرد. این بازی در ۱۷ شهریور در آمریکا منتشر خواهد شد.

بر خلاف دیگر بازی‌های مجموعه‌ی Monster Hunter، این بازی سبک نقش‌آفرینی نوبتی دارد. در طراحی هنری این بازی از سبک رنگارنگ‌تری استفاده شده و بازیکنان در نقش Monster Rider خواهند بود. بازیکنان باید تخم‌های هیولا را جمع‌آوری کنند و از قابلیت مخصوص هر هیولا برای حرکت در جهان بازی و جنگ با دشمنان استفاده کنند. همچنین در این بازی، ساختن اسلحه و زره هم همانند نسخه‌های قدیمی به اضافه‌ی جنگ‌‌های چندنفره وجود خواهد داشت. 

همچنین نینتندو اعلام کرد که نسخه‌ی دموی بازی Monster Hunter Stories به‌زودی از فروشگاه eShop کنسول 3DS قابل دانلود خواهد بود. این دمو ۱۹ مرداد در فروشگاه قرار خواهد گرفت. بازیکنانی که دمو را بازی کنند، می‌توانند در زمان عرضه‌ی نسخه‌ی کامل بازی فایل‌های ذخیره‌ی خود را به آن نسخه منتقل کنند. همچنین در تریلری که در ادامه‌ی خبر خواهید دید، می‌توانید با سبک هنری بازی و گیم‌پلی آن بیشتر آشنا شوید.

در دیگر اخبار مربوط به این سری بازی، Monster Hunter: World قرار است در اوایل سال ۲۰۱۸ میلادی برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان و بعد از مدتی برای پی سی منتشر شود. همان‌طور که در زومجی خواندید، کپکام این بازی را در E3 2017 رونمایی کرد. علاوه بر این، بازی Monster Hunter XX در حال پورت شدن برای نینتندو سوییچ است و انتظار می‌رود که در ماه جاری در ژاپن منتشر شود. در ادامه شما را به دیدن تریلر جدید بازی Monster Hunter Stories دعوت می‌کنیم.

برای دانلود تریلر از آپارات اقدام کنید


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده