// جمعه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۴۵

نسخه‌ جدید No More Heroes به صورت انحصاری برای نینتندو سوییچ معرفی شد

نسخه‌ی بعدی بازی No More Heroes با نام Travis Strikes Again به‌صورت انحصاری برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

امروز طی همایش تابستانی Nindies، کمپانی نینتندو بازی‌های مستقل متعددی را برای کنسول نینتندو سوییچ معرفی کرد. یکی از بزرگترین سورپرایزهای این مراسم، معرفی بازی بعدی سودا 51 و استودیوی‌ او Grasshoper Manufacture یعنی No More Heroes: Travis Stirkes Again بود که به صورت انحصاری برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.

در ساخت بازی بعدی No More Heroes با نام Travis Strikes Again از سازند‌ه‌های مستقل دیگر نیز کمک گرفته شده است. داستان این بازی ۷ سال پس از نسخه‌ی اصلی رخ می‌دهد و شخصیت اصلی درون یک کنسول بازی خیالی گیر کرده است. بازیکنان در Travis Strikes Again باید کنترل شخصیت اصلی را به‌دست بگیرند تا او هر ۶ بازی این کنسول بازی را با نابود کردن باس‌هایشان به پایان برساند.

قبلا نیز در اخبار بازی،‌ احتمال ساخت نسخه‌ی جدید No More Heroes مطرح شده بود. طی همایش سال پیش کمپانی نینتندو در ژاپن،‌ سودا 51 نیز دعوت شده بود تا درباره‌ی کنسول نینتندو سوییچ صحبت کند. مترجم نینتندو در ترجمه‌ی همزمان صحبت‌های سودا 51 ناتوان بود و به همین دلیل بیشتر انگلیسی‌ زبانان قسمت زیادی از صحبت‌های او را نفهمیدند. چندی بعد یکی از یوتیوبرها با بررسی ویدیو صحبت‌های سودا 51 به این نتیجه رسید که او در حال ساخت بازی جدیدی با محوریت شخصیت "ترویس تاچ‌دون" برای کنسول نینتندو سوییچ است.

هنوز نینتندو تاریخ انتشاری برای بازی ‌No More Heroes: Travis Strikes Again مشخص نکرده است. این بازی در سال ۲۰۱۸ بصورت انحصاری برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده