نویسنده: سارا مرتضوی
// سه شنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۰

Nindies Showcase، رویدادی با محوریت بازی های مستقل نینتندو سوییچ

کمپانی نینتندو در هفته جاری رویداد Nindies Showcase را با محوریت معرفی بازی‌های مستقل نینتندو سوییچ برگزار خواهد کرد.

آن‌طور که در آخرین اخبار بازی به گوش می‌رسد، کمپانی نینتندو قرار است روز چهارشنبه مورخ ۳۰ آگوست (۸ شهریورماه) و در جریان رویدادی تحت عنوان Nindies Showcase، به معرفی بازی‌های مستقل در نظر گرفته‌شده برای کنسول نینتندو سوییچ بپردازد.

کمپانی نینتندو به تازگی جزیياتی از این رویداد را در حساب رسمی توییتر خود منتشر کرده است. محوریت اصلی این برنامه که از ساعت ۹:۳۰ عصر روز چهارشنبه به وقت ایران آغاز خواهد شد، معرفی چندین بازی جدید مستقل برای کنسول نینتندو سوییچ است.

Nindies Showcase

هرچند کمپانی نینتندو نام مهم‌ترین بازی شرکت‌کننده در این رویداد معرفی را اعلام نکرده، اما طبق اخبار قبلی دنیای بازی می‌توان تعدادی از حاضرین این رویداد را حدس زد. اخیراً کمپانی چاکل فیش (Chuklefish) از عرضه نسخه نینتندو سوییچ بازی شبیه‌ساز کشاورزی Stardew Valley (نسخه‌ای که در حال حاضر در مرحله آزمایشی قرار دارد و قرار است به زودی منتشر شود) خبر داده بود. از طرفی دیگر کمپانی پلی تونیک گیمز (Playtonic Games) نیز اخیراً وعده داده بود که به زودی اطلاعاتی را از نسخه نینتندو سوییچ بازی Yooka Laylee منتشر خواهد کرد. از همین رو شاید بتوان امیدوار بود که این دو بازی جزو حاضرین رویداد Nindies Showcase باشند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده