// پنجشنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۹

محتوای آپدیت ۱.۸ بازی The Division مشخص شد

کمپانی یوبیسافت دیروز محتوای آپدیت 1.8 بازی The Division را، که طی فصل پاییز به صورت رایگان عرضه‌ می‌شود، مشخص کرد.

همان‌طور که قبلا نیز در اخبار بازی خوانده بودید، قرار است بازی The Division طی فصل پاییز آپدیت بزرگی را به‌صورت رایگان دریافت کند. حال، کمپانی یوبی سافت اعلام کرده که این آپدیت علاوه بر دو حالت جدید، شامل ناحیه‌ای اضافی و فضای اجتماعی نیز خواهد بود.

آپدیت 1.8 بازی The Division شامل دو حالت PvP و Co-op خواهد بود. در حالت وابسته‌ به همکاری Co-op، که با نام Resistance شناخته می‌شود، بازیکنان در گروه‌های چهار نفره در برابر موج‌های افزایشی دشمن مقاومت خواهند کرد. با توجه‌ به صحبت‌های یوبی‌سافت، حالت Resistance تفاوتی با حالت Horde بازی‌های دیگر دارد و آن هم همکاری دشمنان برای نابودی بازیکنان است که برای اولین بار در این سری از بازی‌ها شاهد آن هستیم.

در حالت چالش‌برانگیز PvP، که با نام Skirmish شناخته می‌شود، بازیکنان در دو تیم مختلف روبه‌روی یکدیگر قرار می‌گیرند. در این حالت، که همان Deathmatch خودمان است، هر تیمی که Kill بیشتری گرفته باشد، پیروز میدان می‌شود.

بازیکنان می‌توانند بعد از دانلود آپدیت 1.8 بازی The Division، سری به منطقه‌ی جدید West Side Pier، که به نقشه‌ی کنونی بازی اضافه می‌شود، نیز بزنند. همچنین اگر خواستار تجربه‌ی حالت‌های Resistance و Skirmish هستید، سر زدن به این منطقه‌ به امری اجباری تبدیل می‌شود؛ چرا که این حالت‌ها فقط از این طریق قابل دسترسی هستند. با توجه به صحبت‌های یوبی‌سافت، گروه The Division باید منطقه‌ی West Side Pier را بررسی کند تا از دلیل علاقه‌ی ارتش‌ها به این ناحیه و همچنین کارهای آن‌ها مطلع شود.

در آخر، آپدیت 1.8 بازی The Division محیطی اجتماعی با نام Camp Clinton را نیز به بازی اضافه می‌کند. مانند محیط‌های اجتماعی دیگر، در Camp Clinton نیز می‌توانید بدون ریسک روبه‌رویی با دشمن، با بازیکنان دیگر تیم بشوید یا خود را تجهیز کنید.

این آپدیت شامل چند تغییر در راستای بالانس‌تر شدن بازی The Division نیز خواهد بود. برای مثال، می‌توان به تغییراتی در بسته‌ی الحاقی The Underground و تجدید نظر در سیستم Gear بازی اشاره کرد. کمپانی یوبی‌سافت اطلاعات بیشتری را در آینده از این تغییرات منتشر خواهد کرد.


منبع Gamspot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده