// یکشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۲

آپدیت 1.7 بازی The Division معرفی شد

کمپانی یوبی‌سافت با انتشار خبری از بازی The Division، تاریخ انتشار آپدیت 1.7 آن را مشخص کرد.

در میان جدیدترین اخبار بازی، کمپانی یوبی سافت آپدیت 1.7 بازی Tom Clancy’s The Division را معرفی کرد و اعلام شد که این محتوا در تاریخ ۲۴ مردادماه (۱۵ آگوست) در دسترس کاربران ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی قرار می‌گیرد. همچنین سازندگان خاطرنشان کردند که جزئیات دقیق و کامل‌ این آپدیت فردا که مصادف می‌شود با ۲۳ مردادماه (۱۴ آگوست) منتشر خواهد شد.

بروزرسانی یاد شده محتوای زیادی را در خود جای داده که در آن رویداد Global Event دیده می‌شود که گویا ویژگی‌های جدیدی را به این بازی اضافه می‌کند. سیستم دستاوردِ (Achievement) جدیدی با نام Commendations به بازی اضافه می‌شود که کاربران می‌توانند با به اتمام رساندن موارد درج‌شده در آن، آیتم‌هایی را به عنوان جایزه از آن خود کنند. همچنین این سیستم بخشی را به بازی اضافه می‌کند که بازیکنان می‌توانند با مراجعه به آن، آیتم‌های ظاهری خود را تغییر دهند. از طرفی کاربران می‌توانند با مراجعه به Encrypted Caches آیتم‌های پریمیوم را با پول واقعی یا کلید‌ها خریداری کنند. همین‌طور Classified Gear Set جمعا ۶ جایگاه اضافی را به تجهیزات شما اضافه می‌کند.

Classified Gear Set در واقع به عنوان یک جایزه برای شرکت در رویدادهای Global Events در نظر گرفته شده است که کاربران می‌توانند با خرج کردن Global Token به این رویداد‌ها راه پیدا کنند. آیتم‌هایی نظیر ماسک‌های جدید تا منتشر شدن آپدیت مذکور به بازی اضافه نمی‌شوند.

بازی Division اسفندماه ۹۴ (مارس ۲۰۱۶ میلادی) برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و  پی‌سی منتشر شد. بازی مذکور که در سبک اکشن و شوتر طراحی شده است، کاربران را به شهر نیویورک می‌برد؛ جایی که بیماری کشنده‌ای تمام شهر را فرا گرفته است و کاربران در آن یک روند حالت بقا را تجربه می‌کنند.

در ادامه می‌توانید برخی از جزئیات آپدیت 1.7 این بازی را مشاهده و برای مطالعه جزئیات کامل به صفحه ردیت این بازی مراجعه کنید.

رویداد Global Event:

  • این رویداد از تاریخ ۱۵ آگوست شروع می‌شود و زمان برگزاری دقیق آن هنوز مشخص نشده است. این رویداد NPCهای سمی در خود جای داده است و در تاریخ ۲۲ آگوست (۳۱ مردادماه) خاتمه می‌یابد.

آخرین تغییرات اعمال شده:

  • ویژگی‌ Stable سلاح‌ها به ۱۰ درصد تغییر کرده است که البته کاربران می‌توانند آن را روی سلاح‌های Sub-30 اعمال کنند. گفتنی است که این امر روی سلاح‌های آخر بازی قابل اجرا نخواهد بود.
  • زره Ballistic Shield میزبان تغییراتی در بخش PVP می‌شود که بر این اساس، کاربران هم‌اکنون ۲۰ درصد آسیب بیشتری نسبت به قبل به زره‌ها وارد می‌کنند.

آیتم‌های قابل یافت در رویداد Global Event:

  • دو آیتم تضمین‌شده به همراه یک آیتم تضمین‌نشده
  • شانس ۴۵ درصدی برای کسب یک آیتم Classified
  • شانس ۴۳.۵ درصدی برای کسب یک آیتم معمولی Gear Set
  • شانس ۱۱.۵ درصدی برای کسب آیتم Exotic
  • همچنین شانس ۱۲.۵ درصدی برای کسب آیتمی که پس از کسب آن شانس شما برای پیدا کردن یک آیتم‌ Calssified، به ۹۰ درصد و برای آیتم Excotic، به ۱۰ درصد افزایش می‌یابد

بسته تجهیزات Classified:

  • بسته‌های Lone Star ،Final Measure و Dead Eye با برگزاری اولین رویداد Global Event به بازی اضافه می‌شود.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده