// جمعه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۳

تصویر روی جلد دو طرفه بازی Metroid: Samus Returns به نمایش گذاشته شد

کمپانی نینتندو در آستانه عرضه بازی Metroid: Samus Returns از تصویر روی جلد دو طرفه نسخه Special این بازی رونمایی کرد.

بازی Metroid: Samus Returns پروژه جدید کمپانی نینتندو است که در هفته‌های آتی شاهد عرضه آن خواهیم بود. بازی مذکور ادامه نسخه قدیمی همین مجموعه یعنی بازی Metroid II: Return of Samus است که روی کنسول نینتندو گیم‌بوی در سال ۱۹۹۱ عرضه شده بود. با این حال هم‌اکنون نسخه‌های این بازی در راه رسیدن به منتقدان است و حال نینتندو در میان جدیدترین  اخبار بازی، از تصویر جلد نسخه Special این اثر که با حال‌و‌هوای قدیمی همین بازی طراحی شده است، رونمایی کرد.

این عکس به دست آندره سگرز، نویسنده فعلی Gamespot و سابق IGN، در حساب کاربری توییترش منتشر شد و گویا عکس جلد نسخه کالکتور این بازی دوطرفه طراحی شده است. در قسمت جلویی تصویر شاهد تصویر هنری همین بازی از نسخه کنسول گیم‌بوی آن هستیم که شامل تمام جزئیات دقیق همین کنسول است که روی آن درج شده است و نوشته کنسول گیم‌بوی نیز در حاشیه آن به چشم می‌خورد. حتی شاهد تصویری از گیم‌پلی قدیمی این بازی نیز درقسمت پشتی آن نیز هستیم.

Metroid Samus Return

در عکس فوق می‌توانید تصویر یاد شده را در کنار عکس نسخه استاندارد این بازی مشاهده کنید. این امر بسیار جالب به نظر می‌رسد که کمپانی‌های بازی‌ساز اصالت بازی‌های قدیمی خود، مخصوصا مجموعه محبوبی همچون Metroid، را در محصولات جدید خود اعمال می‌کنند. نسخه Special این بازی ۵۰ دلار یعنی ۱۰ دلار گران‌تر از نسخه استانداردش، قیمت‌گذاری شده است و شامل یک دیسک موسیقی می‌شود که ۲۵ موسیقی از سری‌ بازی‌های Metroid  را در خود جای داده است.

بازی Samus Returns در واقع یک بازسازی از محتوای کلی نسخه پیشین بازی Metroid II است که با محتویات جدید قرار است در دسترس طرفداران قرار بگیرد. این بازی مکانیک‌ و همچنین قابلیت‌های جدید را در خود جای داده است که در ویدیو‌ی پیشین می‌توانید آنها را مشاهده کنید. گفتنی است که برای این بازی دو مجسمه Amiibo نیز معرفی شد که همزمان با عرضه بازی در بازار در دسترس قرار می‌گیرد و کاربران می‌توانند به واسطه آنها به مجموعه تصاویر هنری و همچنین حالت چالش‌برانگیز Fusion دست پیدا کنند.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده