نویسنده: آراییس نظریان
// یکشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۹

تریلر جدید بازی Metroid: Samus Returns با محوریت قابلیت های ساموس

نینتندو با انتشار تریلری جدید از بازی انحصاری Metroid: Samus Returns، قابلیت‌های کاراکتر این بازی یعنی ساموس را به نمایش قرار می‌دهد.

در آستانه انتشار این بازی در ماه جاری، کمپانی نینتندو در میان جدیدترین اخبار بازی، تریلری از بازی Metroid: Samus Returns که جدیدترین نسخه این مجموعه دوست‌داشتنی در ۷ سال اخیر به شما می‌رود، منتشر کرد. بازی مذکور با اینکه نسخه بازسازی شده بازی Metroid II که برای کنسول نینتندو گیم‌بوی عرضه شده بود به حساب می‌آید، اما به گفته سازندگان این بازی ویژگی و محتویات زیادی را در خود جای داده است که در تریلر جدید توانستیم نگاهی به آنها بیاندازیم.

علاوه بر سیستم بلوک کردن تن‌به‌تن، مهم‌ترین ویژگی مربوط به قابلیت Aeion ساموس می‌شود که با داشتن چهار قدرت مجزا با استفاده از نوار و انرژی به خصوصی کنترل می‌شود. یکی از اولین قابلیت‌های Aeion می‌توان به توانایی Scan Pulse اشاره کرد. این توانایی به کاربران اجازه می‌دهد که محیط پیرامون خود را اسکن کنند و از راه‌های مخفی و دیوار‌های قابل تخریب با خبر شوند.

metroid Samus Returns

سه توانایی دیگر این قابلیت را توانستیم در تریلر جدید مشاهده کنیم. دومین توانایی که Beam Burst نام دارد به ساموس اجازه می‌دهد که سرعت شلیک سلاح خود را به طور چشم‌گیری افزایش دهد. توانایی بعدی Aeion که با نام Lightning Armor معرفی شد و همانطور که از نام آن پیداست بیشتر روی زره ساموس تمرکز دارد، طوری که به او اجازه می‌دهد در مدت زمان کوتاهی خود را ضد‌ضربه کند و از خطرات به دور بماند. آخرین توانایی که Phase Drift نام دارد سرعت زمان را در پیرامون ساموس کاهش می‌دهد.

همچنین در تریلر منتشر شده توانستیم نگاهی به آیتم‌های نیروزا ساموس بیاندازیم که در سفرش آن را همراهی خواهند کرد. با استفاده از Morph Ball کاربران می‌تواند به سلاح‌های اصلی دنیای این بازی که شامل آیس بیم، اسپیس جامپ، اسپایدر بال و گرپل بیم می‌شود، دست پیدا کنند. همچنین توانستیم نگاهی به یکی از قابلیت‌های دیگر ساموسی بیاندازیم که توانست بلوکی را به طرف خود بکشد و آن را تخریب کند.

بازی Metroid: Samus Returns برای عرضه در تاریخ ۲۴ شهریور ماه (۱۵ سپتامبر) برنامه‌ریزی شده است و به طور انحصاری برای کاربران کنسول دستی نیتنتدو یعنی 3DS در دسترس قرار گرفته می‌شود. همچنین نینتندو از دو مجسمه آمیبو برای این بازی رونمایی کرد که کاربران می‌توانند با خریداری کردن آن از مجموعه گالری هنری و حالت چالش‌برانگیز Fusion بهره‌مند شوند. همچنین تریلر ۱۵ دقیقه‌ای از گیم‌پلی این بازی نیز در جریان نمایشگاه E3 2017 منتشر شد.

در ادامه می‌توانید تریلر قابلیت‌های ساموس را در بازی Metroid: Samus Returns را تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

برای دانلود ویدیو از سایت آپارات اقدام کنید


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده