نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۸

تاریخ عرضه کنسول های کلاسیک سگا و آتاری

کمپاتی ای‌تی گیمز تاریخ عرضه کنسول‌های کلاسیک آتاری و سگا را که چندی پیش معرفی شده بودند، اعلام کرد. 

کمپانی AT Games چندی پیش نسخه‌های مینی کنسول‌های سگا و آتاری را معرفی کرد و در نهایت قیمت این کنسول‌ها مشخص شد. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، این شرکت تاریخ عرضه دقیق این کنسول‌ها را نیز اعلام کرده است. 

بر این اساس کنسول‌های Sega Genesis Flashback و Atari Flashback 8 Gold در تاریخ ۳۱ شهریور (۲۲ سپتامبر) با قیمت ۸۰ دلار عرضه خواهند شد. هر دو این کنسول‌ها به صورت پیش‌فرض شامل یک سری بازی هستند؛ کنسول Atari Flashback 8 Gold شامل ۱۲۰ بازی و Sega Genesis Flashback هم شامل ۸۵ بازی خواهد بود. همچنین هر دو این کنسول‌ها از خروجی 720p، پورت HDMI، دو کنترلر بی‌سیم، درگاه مخصوص کنترلر‌های سیمی و ویژگی‌های دیگر بهره می‌برند. 

کمپانی AT Games همچنین نسخه‌های دیگری از این کنسول‌ها را نیز در نظر گرفته است. برای مثال کنسول‌های Atari Flashback Portable و Sega Genesis Ultimate Portable که کنسول‌هایی دستی و قابل‌حمل هستند و به ترتیب ۷۰ و ۸۵ بازی روی آن‌ها نصب شده، در تاریخ ۱۰ شهریور (۱ سپتامبر) و با قیمت ۶۰ دلار عرضه خواهند شد. 

امکان پیش‌خرید کنسول‌های کلاسیک آتاری و سگا از فردا آغاز خواهد شد و انتظار می‌رود که این کنسول‌ها با استقبال خوبی رو‌به‌رو شوند. دیگر کنسول کلاسیکی که به‌زودی شاهد عرضه آن خواهیم بود، کنسول مینی SNES نینتندو است که پیش‌فروش آن چندی پیش آغاز شد و بلافاصله هم موجودی این کنسول به اتمام رسید. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده