نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۹

نسخه های مینی کنسول های سگا و آتاری معرفی شدند

کمپانی AtGames کنسول‌های مینی Atari Flashback 8 Gold و Sega Genesis Flashback را معرفی کرده است.

سال گذشته نینتندو مدل مینی کنسول NES را عرضه کرد که از قضا با استقبال بسیار عالی گیمر‌ها نیز رو‌به‌رو شد. حال کمپانی AtGames دو کنسول مینی بر اساس کنسول‌های سگا و آتاری معرفی کرده که امیدوار است مانند مینی NES محبوب شوند. این کنسول‌ها در تاریخ نامشخصی از ماه سپتامبر (شهریور-مهرماه) عرضه خواهند شد.

کنسول اول Atari Flashback 8 Gold است که به طور پیش‌فرض ۱۲۰ بازی روی آن نصب شده و همچنین دو کنترلر بی‌سیم طراحی‌شده بر اساس کنترلر‌های آتاری 2600 نیز همراه با آن عرضه می‌شود. همچنین روی این کنسول درگاهی برای وصل کردن کنترلر‌های سیمی نیز وجود دارد. کنسول Flashback 8 Gold بازی‌ها را روی رزولوشن 720p اجرا می‌کند و ویژگی‌هایی چون ذخیره بازی در زمان دلخواه را دارا است. از جمله بازی‌های مشهوری که روی این کنسول نصب شده می‌توان به Space Invaders ،Kaboom و Centipede اشاره کرد.

کنسول مینی

کنسول بعدی Sega Genesis Flashback است که بر اساس کنسول سگا جنسیس طراحی شده و اجرای بازی‌ها روی رزولوشن 720p، پشتیبانی از کارتریج‌های سگا جنسیس و مگا درایو، امکان ذخیره بازی در زمان دلخواه و همراه بودن با دو کنترلر بی‌سیم از ویژگی‌های آن هستند. همچنین به صورت پیش‌فرض ۸۵ بازی روی این کنسول نصب شده که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به Sonic & Knuckles ،Mortal Kombat II ،Phantasy Star II و Comix Zone اشاره کرد.

کنسول مینی

کنسول مینی

هنوز قیمت و تاریخ عرضه دقیق این کنسول‌ها اعلام نشده است. با این حال همزمان با ورود آن‌ها به بازار، چند مدل دیگر از کنسول‌های سگا و آتاری نیز عرضه خواهند شد. برای مثال، یکی از این مدل‌ها Atari Flashback Classic Game Console خواهد بود که شامل ۱۰۵ بازی و کنترلر‌های سیمی می‌شود. یا Atari Flashback Portable Game Player که یک کنسول دستی با ۷۰ بازی خواهد بود. همچنین از کنسول‌های سگا نیز می‌توان به The Sega Genesis Classic Game Console با ۸۱ بازی و کنترلر‌های سیمی و کنسول دستی Sega Genesis Ultimate Portable Game Player اشاره کرد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده