نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۲

نینتندو سوییچ میزبان بازی های بیشتری از تل تیل گیمز خواهد شد

طبق اعلام تل‌تیل گیمز، عرضه Minecraft: Story Mode برای نینتندو سوییچ، تازه آغاز راه عرضه بازی‌های این استودیو برای کنسول نینتندو است.

استودیو تل تیل گیمز، سازنده بازی‌های داستان-محور موفقی چون The Walking Dead یا Game of Thrones، چندی پیش بازی Minecraft: Story Mode Season 1 را برای کنسول نینتندو سوییچ تایید کرد تا بدین ترتیب حمایت خود را از کنسول جدید نینتندو نشان دهد. حال طبق گفته جاب استافر، مدیر روابط عمومی استودیو تل‌تیل گیمز، احتمالا در آینده بازی‌های بیش‌تری از این شرکت برای سوییچ منتشر خواهند شد. استافر در این مورد گفت:

با اینکه هنوز رسما عرضه فصل دوم بازی Minecraft: Story Mode برای نینتندو سوییچ تایید نشده، اما ما طرفدار این پلتفرم هستیم و دوست داریم بازی‌های بیش‌تری برای آن عرضه کنیم. علاوه بر ماینکرفت، شاید در آینده بازی‌های دیگر ما نیز برای سوییچ عرضه شوند؛ چرا که ما واقعا عاشق این پلتفرم هستیم و ساختار سوییچ کاملا برای بازی‌های ما مناسب است. مخصوصا که نسخه موبایل بازی‌های ما دقیقا شبیه به همان نسخه‌های کنسولی است و حال، سوییچ هم که یک کنسول قابل‌حمل به شمار می‌رود، می‌تواند میزبان خوبی برای این بازی‌ها باشد. 

هنوز تاریخ دقیق انتشار فصل اول بازی Minecraft: Story Mode برای نینتندو سوییچ اعلام نشده است. همچنین هنوز مشخص نیست که تل‌تیل گیمز قصد دارد در آینده چه بازی‌هایی برای این پلتفرم منتشر کند. این شرکت چندی پیش در جریان E3 2017، اعلام کرد که در آینده یک IP کاملا جدید خواهد ساخت و شاید آن بازی هم برای سوییچ عرضه شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده