نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۹

تل تیل گیمز در آینده یک IP کاملا جدید خواهد ساخت [E3 2017]

استودیو تل‌تیل گیمز ضمن تایید ساخت یک IP جدید، از برنامه‌هایش برای عرضه بازی‌ها روی پلتفرم‌های بیش‌تر رونمایی کرد.

استودیو تل‌تیل گیمز طی سال‌های اخیر بازی‌های داستان محور موفقی از جمله The Walking Dead، Batman و Wolf Among Us را ساخته و عرضه کرده و از این طریق به شهرت خوبی رسیده است. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، این استودیو تایید کرده که قصد ساخت یک IP کاملا جدید را دارد. جاب استافر، مدیر روابط عمومی این استودیو، در حاشیه نمایشگاه E3 2017 مصاحبه‌ای با سایت گیم‌اسپات داشته و در آن گفت:

ما قطعا در آینده یک IP کاملا جدید و اورجینال خواهیم ساخت. با این حال طرفداران نباید در آینده خیلی نزدیک منتظر این بازی باشند. درست است که اکنون درگیر ساخت بازی‌های دیگری هستیم و فرصت نشده که خیلی در مورد این بازی جدید بحث کنیم، اما قطعا ساخت آن یکی از برنامه‌های ما است. همچنین ما به فناوری‌های مدرن نیز علاقه داریم و مثلا سرویس‌های استریم یا مخصوصا واقعیت مجازی فناوری‌هایی هستند که بسیار هیجان‌انگیز به نظر می‌رسند. درست است که در حال حاضر نمی‌توان چیزی را تایید کرد، اما ما قطعا در آینده یک IP کاملا جدید و اورجینال را خواهیم ساخت.

استودیو تل‌تیل معمولا بازی‌هایش را برای پی‌سی، کنسول‌ها و موبایل عرضه می‌کند. با این حال استافر در مصاحبه خود اعلام کرد که شاید این شرکت در آینده سراغ پلتفرم‌های دیگری مثل ست تاپ باکس‌ها و نت‌فلیکس نیز رفته و راهی برای انتشار آثارش روی این پلتفرم‌ها پیدا کند:

به نظر من ما هنوز هم می‌توانیم آثارمان را روی پلتفرم‌هایی جدید ارائه دهیم. حتی برخی پلتفرم‌ها هستند که خیلی‌ها آن‌ها را به عنوان یک پلتفرم بازی نمی‌شناسند. برای مثال دستگاه‌های ست تاپ باکس یا سرویس نت‌فلیکس مواردی هستند که خیلی‌ها از آن‌ها استفاده می‌کنند. درست است که برای مثال نمی‌توان بازی‌ای مثل GTA را روی این سرویس‌ها اجرا کرد، اما بازی‌های تل‌تیل گیمز پتانسیل اجرا شدن روی آن‌ها را دارند و می‌توان به نحوی بازی را از طریق این سرویس‌ها نیز منتشر کرد.

در کل بازی‌های ما قرار است در آینده از طریق سرویس‌های مختلفی در دسترس قرار بگیرند و قصد داریم در تابستان سال جاری، اطلاعات بیش‌تری نیز در این مورد ارائه دهیم.

استافر در بخش پایانی صحبت‌های خود هم اعلام کرد که استودیو تل‌تیل در حال حاضر ۴۰۰ نفر نیرو دارد و می‌تواند همزمان روی چهار پروژه کار کند. وی همچنین وعده دارد که تابستان امسال شاهد رونمایی این استودیو از بازی‌های بیش‌تری خواهیم بود که قطعا باعث خوشحالی طرفداران خواهند شد. در بخش دیگری از این مصاحبه، اریک استرایپ، یکی دیگر از اعضای استودیو، قصد داشت اطلاعاتی در مورد اعضای تیم UI استودیو ارائه دهد که استافر مانع از این کار شد!


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده