نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۱

خالق Shadow Of The Colossus خواستار تغییراتی در بازسازی این بازی است

فومیتو اوئدا اخیرا لیستی از تغییراتی را که دوست دارد در نسخه بازسازی‌شده بازی Shadow Of The Colossus اعمال شوند، به سونی ارائه کرده است.

Shadow Of The Colossus یکی از ماندگار‌ترین بازی‌های ویدیویی است که توسط فومیتو اوئدا ساخته شده است. چندی پیش در جریان نمایشگاه E3 2017، سونی رسما انتشار این بازی را برای پلی‌استیشن 4 در سال ۲۰۱۸ تایید کرد و پس از آن هم اعلام شد که این نسخه، یک بازسازی کامل از بازی Shadow Of The Colossus خواهد بود و نه یک ریمستر ساده. 

حال در جدید‌ترین اخبار بازی، فومیتو اوئدا مصاحبه‌ای با سایت یوروگیمر داشته و در آن گفته که دوست دارد تغییراتی در این بازسازی اعمال شوند؛ تغییراتی که وی لیستی از آن‌ها آماده و برای سونی ارسال کرده است. البته اوئدا اعلام کرد که هنوز مشخص نیست سونی تغییرات مدنظر وی را در بازی اعمال خواهد کرد یا خیر. وی در این مورد گفت:

من دوست دارم تغییراتی در محتویات این بازی اعمال شود و لیستی از این تغییرات هم برای سونی فرستاده‌ام. با اینکه من دوست دارم این موارد در بازی تغییر پیدا کنند، اما در نهایت من تصمیم‌گیرنده نیستم و باید ببینیم سونی چه نظری در این مورد دارد. 

وظیفه ساخت بازسازی Shadow Of The Colossus برعهده استودیو بلوپوینت گیمز است که پیش از این نسخه‌ای از این بازی را برای پلی‌استیشن 3 نیز پورت کرده بود. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده