نویسنده: کیان کاظمی
// جمعه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۲

بازی For Honor تاکنون ۹۵ درصد بازیکنان خود در استیم را از دست داده است

کاهش فوق العاده شدید کاربران بازی For Honor از زمان عرضه بازی در استیم برای یوبیسافت مشکلاتی ایجاد خواهد کرد.

با وجود اینکه بازی For Honor به تازگی اولین بسته الحاقی خود را دریافت کرده است، اما متاسفانه با مشکل کاهش فوق العاده شدید کاربرانش مواجه شده است. بازی For Honor از زمان عرضه در استیم، تاکنون ۹۵ درصد از بازیکنان خود را دست داده است. شروع این کاهش شدید در تعداد بازیکنان به همان اوایل عرضه For Honor بازمی‌گردد که بازی نزدیک به نصف بازیکنان خود را تنها در همان دو هفته ابتدایی از دست داد.

بخشی از علت رخ دادن این اتفاق به مشکلات فراوان اتصال و سرورهای بازی در هفته‌های ابتدایی عرضه مربوط می‌شود. حتی با وجود برطرف شدن این مشکلات، علت اصلی از دست رفتن کاربران بازی، سطحی و کم‌عمق بودن آن برای یک بازی متمرکز بر بخش آنلاین بود. این بازی با تبلیغات نادرست یوبی سافت پیش از عرضه چهره دیگری داشت و تنها پس از انتشار بود که بازیکنان متوجه عمق کم گیم‌پلی آن شدند.

طبق گزارش GitHyp، نشانه‌های کاهش کاربران بازی از همان روزهای ابتدایی به چشم می‌خورد. بازی For Honor حدود ۳۶ درصد از بازیکنانش را هنگام انتقال از فاز بتای عمومی به نسخه کامل از دست داد. مسلما کاهش بازیکنان در این دوره قابل پیش‌بینی است؛ چرا که بتای عمومی رایگان است و نسخه کامل ۶۰ دلار قیمت دارد. اما همچنان این کاهش بسیار چشمگیر بوده است.

بهترین رکورد تعداد همزمان بازیکن بازی For Hono در استیم به ۴۵ هزار نفر می‌رسد. در هنگام نگارش این مطلب، تعداد بازیکنان بازی در ۲۴ ساعت گذشته به رقم ۲۵۸۱ بازیکن رسیده است. بسته الحاقی Shadows and Might بازی موجب افزایش بازیکنان از آمار ۲۲۰۰ به ۴۷۰۰ نفر شده بود؛ اما مدت کوتاهی پس از عرضه بسته، شرایط به حالت اولیه بازگشت.

این کاهش به هیچ عنوان قابل قیاس با کاهش بازیکنان بازی The Division در استیم نیست. با این حال بازی مذکور شانس بهتری نسبت به For Honor داشت. در نظر داشته باشید که آمار ارائه شده تنها شامل بازیکنانی می‌شود که بازی را از استیم خریداری کرده‌اند. امکان خرید بازی For Honor مانند تمامی بازی‌های دیگر یوبی‌سافت به طور مستقیم از طریق Uplay یا دیگر فروشگاه‌های آنلاین وجود دارد؛ اما تمامی این فروشگاه‌ها کد نسخه Uplay را ارائه می‌دهند.

به همین علت، ممکن است بازی وضعیت بهتر، مشابه و حتی بدتری در Uplay داشته باشد (یوبی‌سافت دیگر آمار Uplay را افشا نمی‌کند). در هر صورت، شکستی مشابه بازی For Honor برای هیچ اثری خوب نیست.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده