// جمعه, ۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۲

بسته الحاقی Shadow and Might بازی For Honor معرفی شد

کمپانی یوبی‌سافت بسته الحاقی جدید بازی For Honor را با نام Shadow and Might معرفی کرد.

کمپانی یوبیسافت بسته الحاقی جدید بازی For Honor را با نام Shadow and Might معرفی کرد که شامل دو قهرمان جدید و نقشه‌های مختلف برای بازی می‌شود. طبق اخبار بازی منتشر شده، فصل دوم بسته‌های الحاقی بازی For Honor یا همان بسته الحاقی Shadow and Might در تاریخ ۲۶ اردیبهشت (۱۶ می) در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

در ادامه نیز گفته شده است که با این بسته الحاقی، آیتم‌های شخصی‌سازی بیشتر به بازی اضافه خواهد شد و بروزرسانی روی گیم‌پلی بازی اعمال می‌شود. در ادامه گفته شده است که بروزرسانی ذکر شده و نقشه‌های بازی، برای تمامی کاربران به صورت رایگان عرضه خواهد شد ولی دو قهرمان بازی که شینوبی و سنچورین نام دارند، برای کاربران سیزن‌پس در نظر گرفته شده است. البته سایر بازیکنان می‌توانند به واسطه پول داخل بازی، آن‌ها را خریداری کنند.

در ادامه می‌توانید توضیحات و ویدیو منتشر شده از معرفی بسته الحاقی Shadow and Might را مشاهده کنید.

برای دانلود ویدیو به سایت آپارات مراجعه کنید

  • شینوبی (اساسین سامورایی): شینوبی‌ جنگ جویی آرام و آموزش دیده‌ است که در سکوت می‌تواند دشمن خود را از پای درآورد. آن‌ها به خوبی از سنت کوساریگاما ژاپن استفاده می‌کنند.
  • سنچورین (شوالیه هیبریدی): سنچورین میدان نبرد را همانند یک صفحه شطرنج می‌بیند. سنچورین‌ها می‌تواند با استراتژی مناسب، به خوبی دفاع دشمن را با حملات و مبارزات نزدیک بشکنند.

در آخر اعلام شده است که سطح جدیدی از آیتم‌ها تحت نام Epic نیز به بازی اضافه خواهند شد و در تاریخ ۲۶ اردیبهشت، پیشرفت‌ها و آمار مربوط به Faction War ریست خواهد شد. متاسفانه قیمت این دو قهرمان به صورت جداگانه هنوز اعلام نشده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده