// سه شنبه, ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۳

حجم نسخه پلی استیشن 4 بازی Injustice 2 حدود ۲۸ گیگابایت است

همزمان با انتشار رسمی بازی Injustice 2، حجم فایل دانلودی نسخه‌ معمولی و Ultimate این بازی مبارزه‌ای مشخص شده است.

از چند روز گذشته در کشور ایران شاهد فروش پیش از موعود بازی Injustice 2‌ بودیم و اخیرا هم اعلام شد که حجم فایل دانلودی این بازی در ایکس‌باکس وان ۲۷.۱۶ گیگابایت است. اکنون اما نوبت به پلی‌استیشن 4 رسیده تا خریداران از فضای خالی مورد نیاز برای دانلود این بازی خبردار شوند. در مقایسه‌ای با نسخه ایکس‌باکس وان، دارندگان پلی‌استیشن 4‌ باید برای تجربه این بازی مبارزه‌ای اقدام به دانلود ۲۷.۸ گیگابایت کنند که اندکی از فایل دانلودی ایکس‌‌باکس وان بیشتر است. این حجم هنوز هم نسبت به برخی بازی‌هایی که در طول یک سال اخیر عرضه شده‌اند، مقدار کمتری دارد.

البته در کنار نسخه معمولی اینجاستیس 2، اکنون می‌دانیم که برای نصب بازی The Injustice 2 Ultimate Edition باید حداقل ۳۵ گیگابایت فضای خالی داشته باشید که مسلما مربوط به فضای مورد نیاز برای بسته‌های الحاقی آینده این بازی می‌شود. نسخه آلتیمیت بازی شامل ۹ بسته الحاقی شخصیت‌ می‌شود که با توجه به حجم اعلام‌شده احتمالا حجمی معادل ۷ گیگابایت خواهند داشت.

در کنار نسخه‌ کنسولی Injustice 2 که امروز ۲۶ اردیبهشت عرضه شده است، استودیو ندررلم هفته گذشته بازی Injustice 2 را برای موبایل عرضه کرده بود که اکنون می‌توانید معرفی این بازی اندروید و آیفون را در سایت زومجی مطالعه کنید. شما همچنین می‌توانید پیش نمایش بازی Injustice 2 را در سایت زومجی از نظر بگذرانید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده