// شنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Injustice 2

تا زمان عرضه شدن بازی Injustice 2، نسخه‌ی موبایل این بازی می‌تواند بهترین سرگرمی برای علاقه مندان این سبک و قهرمان‌های دی‌سی باشد.

چند روز دیگر تا عرضه بازی Injustice 2 زمان باقی نمانده است و استودیو ندررلم، سازنده این بازی، بازی موبایل Injustice 2 را عرضه کرده است تا علاقه‌مندان به بازی‌های مبارزه‌ای بتوانند از فرصت استفاده کرده و قبل از عرضه بازی روی کنسول‌های خانگی، به تجربه‌ی این بازی بپردازند. با شروع بازی، یک ویدیو سینمایی بسیار زیبا از بازی پخش شده که داستان کلی این نسخه را روایت می‌کند. داستان بازی پس از نسخه قبلی رخ می‌دهد و حال بتمن پس از شکست دادن سوپرمن می‌بایست با تهدیدهای احتمالی مقابله کند. اصلی‌ترین تهدید بتمن در بازی اندروید و آیفون Injustice 2 شخصیت برینیاک است که پس از نابودی کریپتون، حال قصد دارد به زمین حمله کرده و قدرت خود را به رخ بکشد.

بازی موبایل Injustice 2

در همان ابتدا شما شخصیت بتمن و هارلی کویین را در اختیار دارید و به واسطه‌ی صندوق‌های مشخصی در بخش فروشگاه بازی، می‌توانید شانس خود را امتحان کرده و یک قهرمان دیگر در اختیار بگیرید. از این‌رو می‌توانید بخش Campaign بازی را آغاز کرده و به بازی کردن بپردازید. بخش تک نفره بازی شامل قسمت‌های مختلفی است که هر بخش از چند مبارزه تشکیل شده است. در این مبارزات در یک تیم سه نفره با سایر قهرمان‌ها و شخصیت‌های منفی دنیای دی‌سی به مبارزه کردن می‌پردازید. در طول هر مسابقه زیر نوار سلامت شما یک نوار دیگر تعبیه شده که شامل بخش‌های مختلفی است. در واقع هر بخش مربوط به توانایی‌های شما است که وقتی پر شوند، می‌توانید از توانایی مورد نظر استفاده کنید.

حال در این میان یک گزینه دیگر نیز وجود دارد و آن هم این است که از این توانایی‌های خود استفاده نکرده و بگذارید نوار مربوط تا آخر پر شود. پس از پر شدن، قابلیت ویژه شما در دسترس قرار می‌گیرد که می‌توانید از آن استفاده کرده و حریف خود را با خاک یکسان کنید! در پایان هر مسابقه می‌توانید پول و یک سری آیتم دیگر دریافت کنید. همچنین اگر بتوانید اچیومنت‌های این بازی را که در دو بخش روزانه و اچیومنت‌های کلی قرار دارند به دست بیاورید، می‌توانید به آیتم و پول خود بیافزاید. حال به بخش روستر یا همان لیست قهرمان‌های بازی می‌رسیم. قهرمان‌های بازی موبایل Injustice 2 را می‌توان به واسطه‌ی یک سری شارد که در طول بازی آن‌ها را کم و بیش به دست می‌آورید، آزاد کرد یا با در اختیار گرفتن الماس‌های مخصوص بازی از طریق دریافت اچیومنت، به سراغ صندوق‌های مربوط به قهرمان‌ها رفته و به صورت شانسی یک قهرمان را در اختیار بگیرید (بعضی وقت‌ها امکان دارد قهرمان تکراری نصیب‌تان شود). اگر حوصله و صبر ندارید، می‌توانید از طریق پرداخت‌های درون برنامه‌ای تمامی پک‌های مربوط به قهرمان‌های بازی را خریداری کرده و آن‌ها را در اختیار بگیرید. 

بازی موبایل Injustice 2

حال به سراغ بخش داستانی بازی می‌رویم. در ابتدا شاهد یک ویدیو سینمایی هستیم که نحوه نابود شدن سرزمین سوپرگرل توسط برینیاک را به تصویر می‌کشد و سپس، ویدیویی دیگر پخش شده که صحنه‌ای از یک دادگاه را به تصویر می‌کشد. ظاهرا این ویدیو مربوط به دادگاه سوپرمن است. در این میان ماجرا به چند سال قبل و زمانی که بتمن به دنبال سوپرمن می‌گردد، برگشته و شما در نقش بتمن به مبارزه کردن می‌پردازید. مراحل بخش داستانی نیز همانند بخش Campaign که یک جورایی حکم همان بخش آرکید بازی‌های دیگر را دارد، به خوبی طراحی شده و مراحل آن شما را سرگرم می‌کند. اما مهم‌ترین نکته‌ای که در یک بازی مبارزه باید رعایت شود، رابط کاربری مبارزات بازی است. به عبارتی نحوه مبارزه کردن و دکمه زدن‌ها و استفاده از قابلیت‌ها باید جوری باشد که مخاطب به خوبی بتواند با گوشی موبایل خود به بازی کردن پرداخته و مبارزات را انجام دهد. در بازی اندروید و آیفون Injustice 2 این رابط کاربری به خوبی تعبیه شده و به هیچ‌وجه در انجام قابلیت‌ها و مبارزه کردن‌ها دچار مشکل نخواهید شد. فقط به دلیل شلوغ بودن پایین صفحه نمایش‌تان، باید حواس‌تان باشد که به هنگام ضربه زدن به صورت اشتباهی از قابلیت‌های خود استفاده نکنید.

بازی موبایل Injustice 2 از بخش‌ها و قسمت‌های متعددی برخوردار است که حسابی شما را سرگرم خواهد کرد. پس از دو بخش گفته شده، بخش Operations را مشاهده خواهید کرد. در این بخش قهرمان‌هایی را که در اختیار دارید به ماموریت‌های مختلف می‌فرستید و در انتها پول و آیتم دریافت می‌کنید. از دیگر بخش‌های بازی می‌توان به بخش چالش و بخش Arena یا همان بخش چندنفره بازی اشاره کرد که به مرور زمان و پیش روی در خط داستانی و بخش تک‌نفره بازی آن‌ها را باز خواهید کرد. در Arena می‌توانید سایر بازیکنان سراسر جهان را به چالش کشیده و قدرت خود در بازی‌های مبارزه‌ای را به رخ آن‌ها بکشید. از نظر بصری و انیمیشن‌ها نیز، بازی اندروید و آیفون Injustice 2 در جایگاه بسیار خوبی قرار دارد و از هر نظر شما را راضی خواهد کرد. نکته جالب اینجا است که نسبت به این همه ویژگی‌ها و گرافیک، بازی دارای حجم مطلوبی است.

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

در آخر بازی موبایل Injustice 2 به خوبی می‌تواند مخاطبان بازی‌های مبارزه‌ای روی پلتفرم موبایل را سرگرم کرده و تجربه‌ای ناب را در اختیار آن‌ها قرار بدهد. همچنین اگر عاشق شخصیت‌های دنیای دی‌سی نیز هستید، حتما این بازی را روی گوشی‌های موبایل خود امتحان کنید.

دانلود بازی موبایل Injustice 2

 


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده