نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۱

تاریخ عرضه بازی NBA Playgrounds اعلام شد

استودیو سیبر اینتراکتیو تاریخ عرضه بازی NBA Playgrounds را که شباهت زیادی به NBA Jam دارد، اعلام کرد.

چندی پیش بود که استودیو سیبر اینتراکتیو (Saber Interactive) بازی NBA Playgrounds را معرفی کرد. این بازی شباهت‌های زیادی به NBA Jam، ساخته تحسین‌شده الکترونیک آرتز دارد و برخلاف بازی‌های شبیه‌سازی مثل سری NBA 2K، بسکتبال را در قالبی آرکید ارائه می‌دهد. در این بازی گیمر می‌تواند تیمی متشکل از دو بازیکن را کنترل کند و با تیم رقیب مسابقه بدهد. حرکات نمایشی و حتی اغراق‌آمیز مواردی هستند که در این بازی به وفور مشاهده خواهیم کرد.

حال، استودیو سیبر اینتراکتیو در جدیدترین اخبار بازی، تاریخ عرضه بازی را اعلام کرده و بر این اساس NBA Playgrounds در تاریخ ۱۹ اردیبهشت (۹ مه) برای نینتندو سوییچ، ایکس‌باکس وان، رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد. این بازی ۲۰ دلار قیمت دارد و فقط به‌صورت دیجیتالی منتشر می‌شود. همچنین نسخه نینتندو سوییچ این بازی ورزشی حجمی معادل ۷.۴ گیگابایت خواهد داشت.

در بازی NBA Playgrounds شاهد حضور ۳۰ تیم خواهیم بود و ستارگان فعلی و قدیمی NBA نیز در این بازی قابل انتخاب خواهند بود. البته همه بازیکنان از همان ابتدا در دسترس نیستند و برای آزاد کردن آن‌ها، باید بازی را تجربه و به مرور زمان آن‌ها را آزاد کنید. همچنین با پیشرفت در بازی به حرکات جدیدتری نیز دسترسی خواهید یافت.

بازی NBA Playgrounds را می‌توان هم به صورت تک‌نفره، هم به صورت چندنفره محلی (Local) و هم به شکل آنلاین تجربه کرد. حتی می‌توانید در این بازی در تورنمنت‌های آنلاین نیز شرکت کنید.

شما می‌توانید تریلری از گیم‌پلی این بازی و همچنین تصاویری از آن را در زومجی مشاهده کنید.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده