نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲۴ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۱

تریلر گیم پلی بازی NBA Playgrounds

استودیو سیبر اینتراکتیو ضمن انتشار تریلری از گیم‌پلی بازی NBA Playgrounds، اطلاعات زیادی را نیز از آن ارائه کرده است.

بازی NBA Playgrounds چندی پیش به عنوان یک بازی بسکتبال آرکید معرفی شد و اخیرا هم شاهد انتشار تصاویری از این بازی بودیم. حال در جدیدترین اخبار بازی، سازندگان این اثر در استودیو سیبر اینتراکتیو تریلر جدیدی از گیم‌پلی آن منتشر کرده‌اند که در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید:

همچنین متیو کرچ، مدیرعامل استودیو سیبر اینتراکتیو، اخیرا پستی در بلاگ رسمی پلی‌استیشن منتشر و اطلاعات زیادی را از روند بازی NBA Playgrounds ارائه کرده است. در ادامه می‌توانید اطلاعات ارائه شده را بخوانید:

شوت‌زنی و اسلم‌دانک:

بنا به گفته کرچ، شوت‌زنی، اسلم دانک کردن و حتی لی‌آپ، نیازمند زمان‌بندی دقیق و صحیح است. به این صورت که شما باید در نقطه درست شوت خودتان را رها کنید تا شانس موفقیت آن بیش‌تر شود. همچنین در صورتی که شوت بی‌نقصی بزنید، امتیاز جایزه‌ای نیز دریافت خواهید کرد و بنا به گفته کرچ، این مساله باعث شده تا گیم‌پلی بازی عمیق‌تر شود و بازیکنان حرفه‌ای بتوانند با زمان‌بندی دقیق شوت‌شان، در بازی موفق‌تر ظاهر شوند.

سیستم Lottery Pick:

در صورتی که بتوانید به یک میزان خاص امتیاز کسب کنید، سیستم Lottery Pick فعال می‌شود و با استفاده از آن می‌توانید یک پاور آپ شانسی دریافت کنید. این پاور آپ‌ها تنوع زیادی دارند و شامل مواردی مثل کفش‌های سریع‌تر، قد بلندتر در هنگام اسلم دانک و حتی یک نوع توپ درخشنده آبی‌رنگ می‌شوند که دقت شوت شما را افزایش می‌دهد. همچنین در صورتی که در دفاع خشن رفتار کنید، نوار Lottery Pick شما خالی شده و پر نمی‌شود. این باعث می‌شود تا گیمر‌ها به درست بازی کردن تشویق شوند.

دفاع:

دفاع کردن در بازی اهمیت بسیار زیادی دارد و باید برای استیل کردن توپ یا بلاک کردن آن در زمان درست اقدام کنید. همچنین NBA Playgrounds یک بازی بسکتبال خیابانی است و قوانین آن نیز با مسابقات رسمی تفاوت دارد و در نتیجه شما می‌توانید از هل دادن هم استفاده کنید!

ارتقای بازیکنان:

پس از برنده شدن در مسابقه‌ها، پک‌های کارت به بازیکنان داده می‌شود که با استفاده از آن‌ها می‌توان بازیکنان فعلی و قدیمی NBA را آزاد کرد. همچنین در صورتی که به صورت مداوم از یک ترکیب استفاده کنید، بازیکنان شما XP جمع‌آوری خواهند کرد که حرکات جدیدی را برای آن‌ها باز می‌کند. حتی یک سری بازیکنان حرکات منحصر‌به‌فرد خودشان را نیز دارند.

بازی NBA Playgrounds قرار است در تاریخ نامشخصی از ماه می سال جاری برای نینتندو سوییچ، ایکس‌باکس وان، رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن 4 منتشر شود و قیمتی معادل ۲۰ دلار خواهد داشت. این بازی شامل بخش‌های تک‌نفره، چندنفره محلی و چندنفره آنلاین است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده