// پنجشنبه, ۲۴ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۱

بروزرسانی جدید بازی Ghost Recon Wildlands منتشر شد

بروزرسانی جدید بازی Ghost Recon Wildlands، در دسترس کاربران این بازی قرار گرفت. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی یوبی سافت، سازنده و ناشر بازی Ghost Recon Wildlands اعلام کرد که بروزرسانی جدید این بازی منتشر شده است و امروز در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. 

البته این بروزرسانی فعلا برای کاربران پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر شده است و در روز جمعه ۲۵ فروردین (۱۴ آوریل) در دسترس کاربران رایانه‌های شخص نیز قرار خواهد گرفت. در ادامه گفته شده است که حجم این بروزرسانی ۵.۳ گیگابایت خواهد بود و با توجه به پلتفرم کاربران، حجم این بروزرسانی می‌تواند تغییر کند.

یکی از بخش‌های مهم این بروزرسانی، اضافه شدن چالش‌های فصلی است که اولین چالش پس از این بروزرسانی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد و اسم آن The Rise and Fall of Unidad است. در جریان این چالش باید یکی از عملیات‌های گروه یونیداد را از بین ببرید. چالش‌های فصلی هر چهارشنبه تغییر خواهد کرد و با انجام آن‌ها پاداش مختلفی را دریافت خواهید کرد. اگر چالش هر هفته را کامل انجام دهید، می‌توانید حداکثر سه پاداش محتلف را دریافت کنید. 

همچنین علاوه‌بر اضافه شدن چالش‌های فصلی، شاهد بهتر شدن و بهبود سیستم مشارکتی (کوآپ) بازی خواهیم بود و بعضی از باگ‌های Ghost Recon Wildlands نظیر باگ مربوط به نوار XP بازیکنان نیز برطرف شده است. یکی از بخش‌های بازی که ضعیف کار شده بود، ارتباط برقرار کردن گوست‌های هم‌ تیمی با یکدیگر بود. حال در این بروزرسانی یوبی سافت اعلام کرده که محتویات بیشتری برای این بخش در دسترس قرار خواهد گرفت و سایر گوست‌ها که به صورت هوش مصنوعی در بازی قرار دارند، با یکدیگر به صحبت کردن می‌پردازند. 

جدای از این موارد، بخش رادیو بازی نیز نسبت به قبل بهینه‌تر شده است. از این‌رو هر بار که سوار وسایل نقلیه بازی می‌شوید، شاهد تنوع بیشتری در این بخش خواهید بود. در گذشته امکان داشت با خارج شدن از وسیله نقلیه و پس از چند ساعت سوار شدن باز رادیو وسیله نقلیه مورد نظر ادامه همان محتوای قبل را برای شما پخش کند. 

از دیگر تغییرات این بروزرسانی می‌توان به رفع باگ مربوط به منوی بازی پس از تکمیل کردن بخش تمرینی، باگ مربوط به حذف نشدن نوشته Return to area of operations آن هم زمانی که به محل عملیات بر می‌گشتید و اضافه شدن سیستم Matchmaking جدید بخش مشارکتی بازی اشاره کرد که از این پس جست و جو با توجه به درجه سختی انتخابی شما انجام می‌شود. 

از دیگر اخبار بازی Ghost Recon Wildlands می‌توان به مشخص شدن تاریخ عرضه اولین بسته الحاقی بازی اشاره کرد. این بسته الحاقی شامل اهداف و وسایل نقلیه جدیدی می‌شود و از طرفی راه‌های مختلفی برای از بین بردن کارتل مواد مخدر به شما معرفی خواهد کرد. 


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده