نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۲۳ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۱

تاریخ عرضه بسته Narco Road بازی Ghost Recon Wildlands

یوبی سافت تاریخ عرضه بسته Narco Road بازی Ghost Recon Wildlands را اعلام کرد. 

یوبیسافت ماه گذشته از برنامه‌های خود برای عرضه بسته‌های الحاقی بازی Ghost Recon Wildlands رونمایی کرد و حال در جدیدترین اخبار بازی، این استودیو اعلام کرده که بسته Narco Road این بازی قرار است در تاریخ ۲۹ فروردین (۱۸ آوریل) منتشر شود. 

این بسته الحاقی شامل اهداف و وسایل نقلیه جدیدی می‌شود و روش‌های جدیدی را برای از بین بردن کارتل مواد مخدر معرفی می‌کند. بنا به گفته سازندگان شما باید در این بسته الحاقی باندی به رهبری El Invisible را از بین ببرید و برای این منظور باید گروه‌های گنگستری تحت نظر وی را متلاشی کنید و احترام سه رهبر مختلف را نیز به دست بیاورید. 

در کل بسته Narco Road شامل ۱۵ مرحله داستانی و چهار نوع چالش و مرحله فرعی جدید می‌شود. همچنین در این بسته شاهد ماشین‌های کلاس Muscle هستیم که به نیترو مجهز شده‌اند و با آن‌ها می‌توان حرکات نمایشی انجام داد. چهار نوع پوشش و همچنین ۹ سلاح جدید دیگر مواردی هستند که با بسته Narco Road به بازی اضافه می‌شوند. 

بسته الحاقی جدید بازی Ghost Recon Wildlands برای دارندگان سیزن پس بازی به صورت رایگان قابل دریافت خواهد بود و در صورتی که سیزن پس بازی را ندارید، می‌توانید این بسته را به قیمت ۱۵ دلار خریداری کنید. 

همچنین پیش از انتشار این بسته الحاقی، یوبی‌سافت آپدیتی را برای بازی در نظر گرفته است. این آپدیت امروز برای کنسول‌ها منتشر می‌شود و دو روز دیگر نیز کاربران پی‌سی می‌توانند آن را دریافت کنند. 

بازی Ghost Recon Wildlands در بررسی زومجی نمره ۷.۵ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از نقد آن به شرح زیر است:

Ghost Recon: Wildlands نه آن بازی عالی مورد انتظار همگان است و نه می‌توان آن را محصولی ضعیف از کمپانی یوبی‌سافت دانست. یوبیسافت توانسته با خلق چشم‌اندازهای زیبای کشور بولیوی در کنار حفظ سبک تاکتیکی مجموعه گوست ریکان، محصولی متفاوت را در نقشه‌ای عظیم ارائه کند. میان‌پرده‌های زیبای وایدلندز با نمایش پیشینه و هدف شخصیت‌های منفی، داستانی متفاوت را از درگیری‌های درونی یک کارتل مواد مخدر ارائه می‌کند. با این حال، بر خلاف جذابیت‌های حالت Co-op، متاسفانه سیستم کاورگیری بد، تکراری شدن ماموریت‌های جانبی و مشکلات عجیب گرافیک فنی به تجربه‌ی کلی بازیکن ضربه‌ می‌زند و یوبی‌سافت در رفع آنها قبل از انتشار بازی کوتاهی کرده است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده