// سه شنبه, ۱۵ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۱

سایت جدید سگا احتمالا به سری Bayonetta مربوط است

وب‌سایت تازه تاسیس کمپانی سگا احتمال دارد که به سری بازی‌های Bayonetta مربوط باشد.

مدتی پیش کمپانی Sega که به عنوان یکی از مشهور‌ترین کمپانی‌های فعال در حوزه بازی‌های ویدیویی شناخته می‌شود، سایت جدید‌ی را ایجاد کرد که در آن شمارش معکوس یک هفته‌ای به چشم می‌خورد. حال با استناد به جدید‌ترین اخبار بازی، این سایت احتمالا مربوط به بازی Bayonetta و معرفی نسخه جدید آن است.

تعدادی از کار‌بران وب‌سایت ردیت اولین مدرک برای ربط دادن وب‌سایت جدید کمپانی سگا به بازی بایونتا را مشاهده تصویر محوی از پای این شخصیت در وب‌سایت مذکور اعلام کرده‌اند. همچنین این افراد عرضه نسخه هشت‌-‌بیتی Bayonetta بر روی شبکه استیم در روز یک آوریل را به عنوان دومین مدرک در‌ نظر گرفته‌اند.

sega

آخرین بازی از سری بایونتا تحت عنوان Bayonetta 2 در سال ۲۰۱۴ و به صورت انحصاری بر روی کنسول Wii U منتشر شد. پلا‌تینیوم گیمز که مدتی پیش ساخت بازی Scalebound را متوقف کرد، ساخت هر دو بازی مجموعه Bayonetta را بر‌عهده داشته است.

هیدکی کامیا، کارگردان و نویسنده بازی Bayonetta در نمایشگاه E3 سال گذشته در رابطه با ساخت سومین بازی مجموعه بایونتا چنین گفت:

ما در کمپانی PlatinumGames جلسات زیادی را به این بازی اختصاص داده‌ایم و ایده‌های مختلفی برای این سبک و سیاق در سر دارم. باور دارم که اگر شرایط ساخت بازی فراهم شود، نتیجه کار عالی خواهد بود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده