نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۵۹

بازی Scalebound رسما لغو شد

مایکروسافت با انتشار بیانیه‌ای از لغو شدن بازی Scalebound، محصول پلاتینیوم گیمز، خبر داد.

Scalebound جدید‌ترین بازی استودیو مشهور پلاتینیوم گیمز بود که ابتدا قرار بود در سال ۲۰۱۶ عرضه شود ولی مایکروسافت به دلیل شلوغ بودن برنامه عرضه بازی‌ها در این سال، تصمیم گرفت تا عرضه آن را تا ۲۰۱۷ به تعویق بیاندازد. حال در جدیدترین اخبار بازی، این کمپانی رسما اعلام کرده که Scalebound لغو شده و دیگر قرار نیست عرضه شود.

مایکروسافت در این مورد گفت:

پس از بررسی‌های دقیق، به این نتیجه رسیدیم که بهتر است فرایند توسعه بازی Scalebound را متوقف کنیم. ما کماکان در تلاش هستیم تا بازی‌های بزرگی چون Crackdown 3، Halo Wars 2، State of Decay 2 و Sea of Thieves را در سال ۲۰۱۷ عرضه و رضایت طرفداران‌مان را جلب کنیم.

این خبر در حالی رسما توسط مایکروسافت تایید شده است که برخی کاربران اخیرا متوجه شدند که صفحه مخصوص این بازی از فروشگاه ایکس‌باکس حذف شده است. همچنین برخی کاربران نیز با انتشار توییت‌هایی اعلام کرده بودند که روند توسعه بازی دچار مشکل شده است.

بازی Scalebound آخرین بار در جریان کنفرانس مایکروسافت در E3 2016 نمایش داده و در آن زمان اعلام شد که بازی قرار است در سال ۲۰۱۷ برای ایکس‌باکس وان و پی‌سی عرضه شود. با این حال پس از این کنفرانس، بازی در یک سکوت خبری کامل فرو رفت و امروز هم Microsoft رسما کنسل شدن آن را اعلام کرده است.

به هر حال از آنجایی که Scalebound بازی جدید هیدکی کامیا، سازنده Bayonetta، بود، گیمر‌های زیادی منتظر تجربه آن بودند. البته این امکان وجود دارد که Platinum Games به صورت مستقل از مایکروسافت ساخت بازی را ادامه دهد که هنوز اطلاعاتی در این مورد ارائه نشده است.

نظر شما در مورد لغو شدن Scalebound چیست؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده