نینتندو: مشکل کنترلر نینتندو سوییچ همهگیر نیست
آنطور که در اخبار کنسولهای بازی خواندیم، کنسول نینتندو سوییچ آغاز نسبتاً خوبی داشته و تا امروز در بازار موفق بوده است. اما عرضهی این محصول با کاستیهایی نیز همراه بود که شاید مهمترینشان مشکلی باشد که در برخی از کنترلرهای جوی-کان (Joy-Con) دیده شده است. اکنون نینتندو به گزارشهای دریافتشده در اینباره پاسخ داده است.
از زمان راهیابی سوییچ به بازار، شماری از خریداران این محصول بابت بروز ناپایداری در اتصال بلوتوثِ بین کنسول و جوی-کان چپ شکایت داشتهاند و در این میان، بعضی ساختار سختافزاری دستگاه را مستعد شکلگیری این مشکل دانستهاند. بههرحال آنطور که کمپانی ژاپنی گفته است، این ایراد آنقدرها شایع نیست.
نینتندو در بیانیهای که در همین رابطه برای وبسایت فوربس فرستاده، اینطور گفته است:
ما در نینتندو بسیار مفتخریم از اینکه محصولاتی باکیفیت تولید میکنیم. ما میخواهیم مصرفکنندگانمان تجربهی مثبتی [از محصولاتمان] داشته باشند. این عادی است که در حوزهی مصرفکنندگان، هر فناوری نوآورانهای با «اما و اگرهایی» روبهرو باشد و نینتندو سوییچ هم [از این قاعده] مستثنی نیست. [در مورد این کنسول] مشکل فنی همهگیری وجود ندارد و تمام مسائل [مطرحشده]، از جمله گزارشهای مربوط به اتصال بلوتوث جوی-کان چپ، بهخوبی مدیریت شدهاند. ما، برای آنکه به بهترین شکل از مشتریانمان پشتیبانی کنیم، وبسایت پشتیبانی آنلاین از مصرفکنندگان را پیوسته بِروز میکنیم و بهطور بیدرنگ به پرسشهای دریافتی پاسخ میدهیم. ما میخواهیم مشتریانمان بهسرعت نینتندو سوییچ را راهاندازی کنند و از آن لذت ببرند. چنانچه در راه دستیابی به این هدف، کمبود یا مشکلی به وجود بیاید، ما آنها را تشویق میکنیم که با تیم «پشتیبانی از مصرفکنندگان نینتندو» تماس بگیرند. چنانچه هر پرسش سختافزاری یا نرمافزاری برایتان مطرح شد، لطفاً برای کمک گرفتن [به آدرس زیر] مراجعه کنید:
نینتندو همچنین خاطرنشان کرده است که تعداد کنسولهای مشکلدار قابل توجه نیست و کاستیهای دیدهشده تا امروز، از جمله ایراد جوی-کان چپ، با تجربیات پیشین این کمپانی در زمینهی عرضهی سختافزار، تناقضی ندارند.
نظر شما در اینباره و کلاً در مورد نینتندو سوییچ چیست؟