نویسنده: میثم سبحانی
// شنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۱

نینتندو راهکارهایی را برای حل ایراد کنترلرهای جوی کان‌ سوییچ ارائه کرد

با گذشت تنها یک روز از عرضه رسمی سوییچ، وجود مشکلاتی در کنترلرهای این کنسول، پشتیبانی نینتندو را وادار به ارائه راهکارهایی برای حل آن کرده است.

نینتندو راهنمای عیب‌یابی‌ای را برای آن دسته از افرادی که‌ با کنترلرهای جوی‌کان‌شان دچار مشکل شدند، منتشر کرد. صفحه رسمی پشتیبانی نینتندو در این راهنما دارندگان کنسول سوییچ را که‌ کنترلرهای جوی‌کان‌شان عمل نمی‌کند با به شکل ناقصی کار می‌کند، خطاب قرار داده است.

بسیاری از بررسی کنندگان کنسول سوییچ نیز که‌ قبل از عرضه رسمی این کنسول به بررسی آن پرداخته بودند، از مشکلات جوی‌کان‌ِ چپ که در طول بازی گاهی دچار مشکل می‌شد، گله کرده بودند.

در میان اقداماتی که نینتندو برای به حداقل رساندن این گونه مشکلات در صفحه پشتیبانی خود اشاره کرده است، آمده، در ابتدا اطمینان حاصل کنید که‌ سوییچ به آخرین نسخه سیستم عامل خود به روزرسانی شده است، علاوه بر این بررسی کنید که‌ کنسول در مجاورت دیگر دستگاه‌های استفاده کننده از امواج وایرلس همچون هدست‌های بی‌سیم یا حتی اجاق‌های مایکروویو که موجب اختلال در ارتباط بی‌سیم کنترلرها با کنسول می‌شوند، قرار نداشته باشد. علاوه بر این کنسول را در نزدیکی اکواریوم قرار ندهید. البته این بیشتر یک پیشنهاد است.

وب‌سایت پشتیبانی نینتندو همچنین راهکاری را برای آن دسته از افرادی که‌ با منبع تغذیه دستگاه دچار مشکل شده‌اند یا در هنگام کار با کنسول با صفحه سفید روبرو شده‌اند، ارائه کرده است. راهنمای عیب‌یابی‌ برای این مشکل فعلا در حال توسعه است، به این معنی که‌ اگر اقدامات اولیه برای روشن کردن کنسول با شکست مواجه شد، راهکارهای دیگر به زودی ارائه خواهد شد.

کنسول «نینتندو سوییچ» دیروز به صورت رسمی عرضه شد و هم سونی و هم مایکروسافت، دو کمپانی رقیب نینتندو، در توییتی، عرضه موفقیت‌آمیز این کنسول را به نینتندو تبریک گفتند.

نظر شما درباره مشکلات اولیه سوییچ چیست؟ آیا این ایرادات تاثیری در میزان فروش آینده این کنسول خواهد داشت؟


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده