// پنجشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۰

بازی South Park: The Fractured But Whole برای نینتندو سوییچ عرضه نخواهد شد

امروز سازندگان بازی South Park: The Fractured But Whole اعلام کردند که این اثر برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه نخواهد شد.

برخلاق توییتی که اوایل هفته منتشر شده بود امروز سازندگان بازی نقش‌آفرینی South Park: The Fractured But Whole اعلام کردند که خریداران کنسول نینتندو سوییچ منتظر این اثر نباشند زیرا آن‌ها فعلا برنامه‌ای برای عرضه آن بر روی این پلتفرم ندارند. این موضوع را دو استودیو یوبیسافت سان فرانسیسکو (Ubisoft San Francisco) و ساوث پارک دیجیتال استودیو (South Park Digital Studio) تایید کرده‌اند:

 بازی South Park: The Fractured But Whole برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه نخواهد شد. 

البته خود کمپانی یوبیسافت از تایید این موضوع خودداری کرده است.

اوایل این هفته حساب رسمی South Park توییتی را در خصوص نینتندو منتشر کرده بود که سبب ایجاد شایعاتی پیرامون عرضه The Fractured But Whole برای پلتفرم تازه عرضه این شرکت شده بود. از جهتی ممکن است مفهوم آن توییت به خط داستانی در فصل دهم این سریال که پیرامون کنسول نینتندو Wii بود اشاره داشته باشد.

این بازی ابتدا قرار بود که اواخر سال ۲۰۱۶ عرضه شود که در پایان تابستان، عرضه بازی به سه ماهه اول سال ۲۰۱۷ موکول شد. سپس طی جلسه گزارش مالی یوبیسافت در ماه فوریه، بازی South Park: Fractured But Whole که ابتدا قرار بود در بازه سه ماهه اول سال ۲۰۱۷ عرضه شود، بار دیگر تاخیر خورد و زمان انتشار آن به سال مالی ۲۰۱۷ - ۲۰۱۸ موکول شده است. این مسئله به این معنی است که بازی در زمان نامعینی بین فروردین ۱۳۹۶ تا فروردین ۱۳۹۷ عرضه خواهد شد. 

بازی South Park: Fractured But Whole قرار است در تاریخ نامعلومی برای ایکس‌باکس وان، پلی‌‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی منتشر شود.

در جدیدترین اخبار بازی، یوبیسافت اعلام کرده که در بازی South Park: The Fractured but Whole بر خلاف نسخه پیشین سری South Park امکان بازی با شخصیت مونث نیز وجود دارد و از سویی این شرکت تعدادی از کارمندان حرفه‌ای استودیو تل‌تیل گیمز را به خدمت گرفت.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده