// جمعه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۲

بازی South Park: The Fractured but Whole تاخیر خورد

با این‌که انتظار داشتیم جدیدترین نسخه از سری بازی South Park در ماه دسامبر میلادی سال جاری عرضه شود، یوبیسافت اعلام کرد این بازی تاخیر خورده است. با زومجی همراه باشید.

یکی از مورد انتظارترین بازی‌های یوبیسافت، سری بازی South Park مخصوصا برای طرفداران انیمیشن سریالی این بازی است. در گذشته اعلام شده بود که South Park: Fractured But Whole در ماه دسامبر سال جاری میلادی برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. با این حال استودیو فرانسوی یوبیسافت، سازنده و ناشر بازی South Park: Fractured But Whole، از طریق بلاگ این استودیو اعلام کرد که بازی تا اوایل سال ۲۰۱۷ میلادی تاخیر خورده است.

متاسفانه هنوز اطلاعات دقیق‌تری از زمان عرضه بازی منتشر نشده ولی با در نظر گرفتن اوایل سال ۲۰۱۷ و سه ماهه اول این سال، باید انتظار عرضه Fractured But Whole را بین ماه‌های ژانویه و مارس میلادی داشته باشیم. استودیو یوبیسافت در مورد زمان تاخیر این بازی می‌گوید:

تیم سازنده می‌خواست تجربه‌ای کامل و متفاوت را در این سری در اختیار مخاطبان خود قرار دهد. از این‌رو تصمیم گرفته شد تا South Park: Fractured But Whole با چندماه تاخیر روانه بازار شود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده