نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۲

سایانیکس فعلا برنامه ای برای ساخت نسخه جدید Rocket League ندارد

استودیو سایانیکس اعلام کرده که فعلا قصد ندارد دنباله بازی Rocket League را بسازد.

بازی Rocket League را می‌توان یکی از موفق‌ترین بازی‌های ویدیویی چند سال اخیر دانست که توسط استودیو سایانیکس ساخته شد و پس از انتشار توانست به محبوبیت فوق‌العاده‌ای در بین گیمر‌ها دست پیدا کند. این بازی که ترکیبی از فوتبال و ماشین‌سواری است، طبق آخرین اخبار بازی اعلام شده، ۱۰.۵ میلیون نسخه فروش داشته و ۲۹ میلیون نفر کاربر ثبت شده دارد.

چنین محبوبیتی باعث می‌شود تا تصور کنیم که شاید استودیو سایانیکس بخواهد نسخه بعدی این بازی را هم بسازد. با این حال جرمی دانهام، مدیر استودیو سایانیکس، اخیرا مصاحبه‌ای داشته و گفته که سایانیکس فعلا برنامه‌ای برای ساخت دنباله بازی نداشته و در عوض می‌خواهد کماکان از Rocket League پشتیبانی کند:

ما امروزه جامعه بزرگی از کاربران بازی Rocket League را داریم و دلیلی ندارد که بخواهیم این افراد را کنار گذاشته یا به آن‌ها بگوییم بازی‌ای که در حال تجربه کردنش هستید، برای مثال ۱۲ ماه دیگر غیرفعال خواهد شد و نسخه جدیدی از آن عرضه می‌شود. هدف ما از همان زمان عرضه اولیه بازی این بود که بتوانیم با پشتیبانی مداوم از بازی، کاری کنیم که کاربران فعلی بازی حفظ شده و کاربران جدیدی نیز جذب بازی شوند و برنامه ما کماکان همین خواهد بود.

دانهام همچنین تاکید کرد که سایانیکس کماکان به اضافه کردن ویژگی‌های جدید به بازی Rocket League ادامه خواهد داد. در همین راستا این بازی به زودی میزبان حالتی جدید به اسم Dropshot خواهد شد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده