// پنجشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۲

تصاویر جدیدی از بازی Prey منتشر شد

بازی Prey جزو موردانتظارترین آثار امسال است و حال تصاویری جدید از آن منتشر شده که بیشتر ما را با محیط‌های بازی آشنا می‌کند.

اخیرا چهار تصویر جدید از بازی Prey توسط اینسایدر معروف صنعت بازی‌سازی، شینوبی ۶۰۲ منتشر شده است. این تصاویر بر روی محیط‌های متنوع آخرین ساخته استودیو آرکین (Arkane Studio) تمرکز دارد.

اخیرا کمپانی بتسدا ضمن انتشار تریلری از گیم پلی بازی Prey، از تاریخ عرضه آن نیز رونمایی کرد. در کنار این موضوع استودیو آرکین اعلام کرده که نسخه پی‌سی این بازی بدون مشکل خواهد بود.

برای آشنایی بهتر با آخرین ساخته استودیو آرکین بهتر است نگاهی به اطلاعات منتشر شده از بازی Prey بیاندازید. در کنار این موضوع نیز Prey در لیست مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۱۷ از دید زومجی قرار دارد. 

بازی Prey قرار است در تاریخ ۱۵ اردیبهشت (۵ می) برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و پی‌سی عرضه شود. با پیش خرید کردن این اثر نیز بسته Cosmonaut Shotgun را دریافت خواهید کرد که شامل یک اسلحه شات‌گان مخصوص و تعدادی آیتم است. از این آیتم‌ها می‌توان به سه Neuromod (که با استفاده از آن‌ها می‌توان قابلیت‌های ویژه مورگان را فعال کرد)، دو مدکیت و یک نقشه که با آن می‌توان شات‌گان و مهماتش را ساخت اشاره کرد. به‌علاوه یک کیت (Kit) نیز در این بسته وجود دارد که برای ساخت اسلحه و ابزار استفاده می‌شود.


منبع Dual Shockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده