نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۱

تاریخ عرضه بازی Prey اعلام شد

کمپانی بتسدا ضمن انتشار تریلری از گیم پلی بازی Prey، از تاریخ عرضه این اثر نیز رونمایی کرد.

یکی از موردانتظار‌ترین بازی‌های سال ۲۰۱۷ را می‌توان بازی Prey، ساخته استودیو آرکین دانست. این بازی قرار است توسط بتسدا منتشر شود و حال در جدیدترین اخبار بازی، این کمپانی با انتشار تریلری از تاریخ عرضه آن رونمایی کرده است. بر این اساس بازی Prey قرار است در تاریخ ۱۵ اردیبهشت (۵ می) برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و پی‌سی عرضه شود. شما در ادامه می‌توانید تریلر جدید این بازی را تماشا کنید:

| |

همانطور که در تریلر هم مشاهده کردید، بازی Prey در سفینه‌ای به نام Talos جریان دارد که موجودات فضایی سراسر آن را فرا گرفته‌اند و گیمر در نقش شخصیت مورگان، باید با از بین بردن آن‌ها، مانع از رسیدن‌شان به زمین شود. با اینکه بازی از نظر طراحی‌ها کمی شبیه به Dishonored است، ولی از حیث گیم‌پلی بازی بیشتر به بازی Doom شباهت دارد.

بتسدا همچنین ضمن اعلام تاریخ عرضه بازی، از جوایز پیش‌خرید آن نیز رونمایی کرده است. بر این اساس افرادی که بازی را پیش از عرضه خریداری کنند بسته Cosmonaut Shotgun را دریافت خواهند کرد که شامل یک اسلحه شات‌گان مخصوص و تعدادی آیتم است. از این آیتم‌ها می‌توان به سه Neuromod (که با استفاده از آن‌ها می‌توان قابلیت‌های ویژه مورگان را فعال کرد)، دو مدکیت و یک نقشه که با آن می‌توان شات‌گان و مهماتش را ساخت اشاره کرد. به‌علاوه یک کیت (Kit) نیز در این بسته وجود دارد که برای ساخت اسلحه و ابزار استفاده می‌شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده