// چهار شنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۲

دانلود نسخه بتا بازی Ghost Recon Wildlands آغاز شد

بالاخره زمان دانلود نسخه بتا محدود بازی Ghost Recon Wildlands اعلام شد و علاقه‌مندان می‌توانند از امروز آن را دریافت کنند.

در جدیدترین اخبار بازی از کمپانی محبوب یوبی‌ سافت این‌که پس از اتمام زمان بتای محدود بازی For Honor، حال نوبت به آغاز بتای محدود (Closed Beta) بازی Ghost Recon Wildlands رسیده که قرار است از تاریخ ۱۵ تا ۱۸ بهمن ماه (۳ تا ۶ ماه فوریه) رسما آغاز شود و تنها کسانی می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند که پیش‌تر در آن پیش ثبت‌نام کرده و ایمیل ورود به بتا را تا آخر هفته دریافت کنند. همانطور که پیش‌تر خبر ثبت نام در این بتا را در زومجی خواندید، اگر شما نیز جزو ثبت‌نام کنندگان هستید، می‌توانید پس از دریافت ایمیل از سوی یوبیسافت، محتوای بازی را که ۲۵ گیگابایت حجم دارد، از امروز ۱۳ بهمن ماه راس ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه‌ی صبح به وقت تهران دریافت کنید و منتظر آغاز آن شوید.

همچنین خبر خوب برای کسانی که می‌توانند وارد بتای بازی شوند این است که پس از دریافت کد ورود می‌توانند تا سه نفر دیگر از دوستان خود را بر روی پلتفرمی که خود، روی آن بازی می‌کنند، دعوت کنند! بتای محدود بازی Ghost Recon Wildlands در تاریخ ذکر شده برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان آغاز خواهد شد.

آیا شما نیز از جمله ثبت‌نام کنندگان در این بتا هستید؟


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده