// چهار شنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۲

نسخه بتا بازی Ghost Recon: Wildlands رسما تایید شد

بازی Ghost Recon: Wildlands دارای نسخه بتا خواهد بود و از امروز می‌توانید برای ثبت نام در این بتا اقدام کنید.

یکی از مورد انتظارترین بازی‌های شوتر سال آینده میلادی، بازی Ghost Recon: Wildlands است که مخاطبان این مجموعه امید زیادی به آن دارند. حال در جدیدترین اخبار منتشر شده حول این بازی، کمپانی یوبیسافت، سازنده و ناشر این بازی، به شایعات حول بخش بتا بازی خاتمه داد و اعلام کرد جدیدترین نسخه این مجموعه دارای یک نسخه بتا است و از وبسایت رسمی یوبیسافت می‌توانید برای ثبت نام اقدام کنید.

متاسفانه یوبیسافت اخبار تکمیلی حول این نسخه و طریقه انتخاب ثبت نام کنندگان را منتشر نکرده است. البته در ابتدا ایوز گیلمو، مدیرعامل کمپانی یوبیسافت، اعلام کرده بود که بتا Ghost Recon: Wildlands به‌صورت بتای عمومی منتشر خواهد شد. همچنین در این راستا تریلر جدید این بازی نیز منتشر شد که در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید:

| |

بازی Ghost Recon: Wildlands روایت‌گر مبارزه با کارتل‌های مواد مخدر بولیوی است و دارای بخش همکاری چهار نفره است. از این‌رو می‌توانید با دوستان خود تجربه‌ای ناب از یک بازی شوتر دنیای باز را تجربه کنید. همچنین تیم سازنده اعلام کرده که در Wildlands می‌توانید ماموریت‌ها را با سبک و سیاق خود به‌اتمام برسانید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده