// شنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۲

اطلاعات جدیدی از منوی اصلی نینتندو سوییچ منتشر شد

کمپانی نینتندو در قالب برو‌زرسانی وب‌سایت رسمی خود جزئیات بیشتری از منوی اصلی کنسول نینتندو سوییچ را ارائه کرد.

مدتی پیش بود که کمپانی نینتندو جدید‌ترین کنسول خود را تحت عنوان نینتندو سوییچ در قالب یک کنفرانس خبری معرفی کرد. پس از آن بود که گمانه‌زنی‌های متعددی در مورد رابط کاربری این کنسول و ویژگی‌های مختلف آن در فضای مجازی منتشر شد. حال در بروز‌رسانی جدیدی که در وب‌سایت رسمی کمپانی نینتندو اعمال شده است، جزئیات جدیدی از منوی اصلی در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است. در تصویری که از منوی اصلی کنسول نینتندو سوییچ در وب‌سایت مذکور قرار گرفته نحوه چینش بازی‌ها، بخش‌ها و المان‌های مختلف، بدون تغییر نسبت به تصاویر قبل باقی‌مانده‌ است. این تصویر را در زیر مشاهده می‌کنید:

Nintendo Switch

اولین بخشی که در زیر بازی‌های این کنسول دیده می‌شود، «اخبار» نام دارد که به‌واسطه آن «از جدید‌ترین اخبار بازی‌ها» مطلع خواهید شد. عملکرد این بخش مشابه «اعلانات» کنسول‌های 3DS و Wii U است. بخش دوم همانطوری که از آیکون آن مشخص است به عنوان رابط بین کاربر و فروشگاه مجازی نینتندو (Nintendo eShop) عمل می‌کند. سومین بخش منوی اصلی کنسول نینتندو سوییچ با نام «آلبوم» مشخص شده که بر‌طبق اعلام کمپانی نینتندو «امکان مشاهده اسکرین‌شات‌های گرفته شده در حین بازی» را فراهم می‌کند. همچنین این کمپانی اعلام کرده است که «بازیکنان می‌توانند متن دلخواه خود را به تصویر اضافه کرده و آن را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کنند». برای انجام این امر بر روی جوی‌کان چپ دکمه Capture در نظر گرفته شده که بی‌شباهت به دکمه Share کنترلر دوال‌شاک 4 مربوط به کنسول پلی‌استیشن 4 نیست. در حال حاضر تنها امکان ثبت تصاویر در کنسول نینتندو سوییچ وجود دارد که با ارائه یک بروز‌رسانی ضبط ویدیو نیز میسر خواهد بود.

در وب‌سایت رسمی کمپانی نینتندو علاوه بر ویژگی‌های منوی اصلی کنسول نینتندو سوییچ، مشخصات سخت‌افزاری و جزئیات بخش‌های مختلف این کنسول اعم از جوی‌کان‌ها، داک، Joy-Con Strap‌ و Joy-Con Grip منتشر شده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده