// سه شنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۱

تصویر هنری جدیدی از Zelda: Breath of the Wild منتشر شد

نینتندو تصاویر جدیدی را از The Legend of Zelda: Breath of the Wild بازی انحصاری نینتندو سوییچ نتشر کرد.

The Legend of Zelda: Breath of the Wild، بازی نقش‌آفرینی جدید نینتندو اکنون تصاویر جدیدی را دریافت کرده است. این اقدام به عنوان بخشی از برنامه‌ی نینتندو برای انتشار مجموع تصاویر هنری مختلف از این بازی مورد انتظار برروی فیسبوک صورت می‌گیرد. در تازه‌ترین تصاویر در کنار نمایش ظاهر و پوشش یک کارگر Hyrule، یک اقامتگاه موقت نیز که با الهام از سر اسب ساخته شده،‌ دیده می‌شود.

The Legend of Zelda: Breath of the Wild

این تصاویر تنها بخشی از برنامه‌ای است که نینتندو در چند وقت اخیر آغاز کرده است. پیش از این در اخبار بازی Breath of the Wild تصاویر مفهمومی دیگری را از لینک، شخصیت اصلی داستان منتشر کرده‌ بودیم. از جمله‌ی تصاویر فوق می‌توان به یک عکس جالب به مناسبت تعطیلات سال نوی میلادی، آتشی روشن شده در کمپ موقت لینک برای گرم شدن و همچنین نگاه لینک به خورشید در حال غروب اشاره کرد. اخیرا نیز نینتندو یک تصویر را از لینک در حال مبارزه با یک نگهبان منتشر کرده بود.

Breath of the Wild برای عرضه در سال ۲۰۱۷ و برای دو کنسول نینتندو سوییچ و Wii U برنامه ریزی شده است. در حالی که هنوز تاریخ عرضه‌ی بازی جدید زلدا اعلام نشده است، شایعاتی پیرامون انتشار این بازی در روز عرضه‌ی کنسول نینتندو سوییچ به گوش می‌رسد.

نینتندو احتمالا در جریان مراسم لایم استریم روز ۲۴ دی‌ ماه جزئیات بیشتری را منتشر خواهد کرد. ما نیز در زومجی به سرعت تازه‌ترین اخبار را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

The Legend of Zelda: Breath of the Wild


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده