// جمعه, ۲۶ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۳۲

تمامی نقشه‌ ها و حالت های دانلودی بازی For Honor رایگان خواهد بود

یوبیسافت اعلام کرده است که تمامی بسته‌های الحاقی مربوط به نقشه‌ها و حالت‌های بازی For Honor رایگان خواهند بود.

کمپانی یوبیسافت، سازنده و ناشر بازی For Honor، تایید کرده است که تمامی بسته‌های الحاقی مربوط به نقشه‌ها و حالت‌های این بازی کاملا رایگان خواهد بود. دیمین کیکن، کارگردان بازی، در این باره می‌گوید:

ما قصد نداریم جامعه کاربری این بازی را به دسته‌های مختلف تقسیم کنیم. از این‌رو تمامی محتویات بازی شامل نقشه‌ها و حالت‌های بازی را به صورت کاملا رایگان در اختیار بازیکنان قرار خواهیم داد. پس از عرضه، For Honor را توسط تیم بزرگ خود به صورت گسترده پشتیبانی خواهیم کرد.

این خبر زمانی ارزش واقعی خود را نشان می‌دهد که صحبت از قهرمان‌های بازی زده می‌شد. اینکه آن‌ها نیز به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار بگیرند یا خیر. در گذشته نیز یوبیسافت توسط بازی Rainbow Six Siege نیز این کار را انجام داده و تمامی محتویات بازی شامل نقشه‌ها را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار داده بود. ولی برای در اختیار گرفتن اپراتورهای بازی می‌بایست توسط پول داخل بازی یا پول واقعی آن‌ها را خریداری می‌کردید.

بازی For Honor در تاریخ ۲۴ بهمن ماه (۱۴ فوریه سال ۲۰۱۷ میلادی) برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. همچنین مدتی پیش مشخص شد که برای بازی کردن بخش تک نفره For Honor نیز می‌بایست به صورت کامل به اینترنت متصل باشید.


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده