// چهار شنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۲

For Honor حتی برای بخش تک نفره نیز به اتصال اینترنت نیاز دارد

یوبیسافت از نیاز به اتصال دائمی اینترنت برای تجربه For Honor خبر داده است.

For Honor اکنون به یکی از بازی‌های ویدیویی با چشم‌انداز مثبت در سال ۲۰۱۷ تبدیل شده است. با معرفی ویژگی ها و کلاس‌های مختلف بازی، به مرور شاهد افزایش انتظارها از این بازی نقش‌آفرینی هستیم. با این حال اکنون خبری شاید نه چندان دلچسب برای ایرانیان منتظر ساخته بعدی یوبیسافت منتشر شده است. با توجه به جزئیات اعلام شده، تجربه For Honor‌ حتی در حالت کمپین تک نفره نیز نیازمند اتصال آنلاین و همیشگی اینترنت خواهد بود.

این خبر به واسطه Gamezone، کاربر سایت NeoGaf تایید شد، زمانی که او با ارسال پیامی به پشتیبانی مشتریان یوبی‌سافت سوالی را پیرامون نیاز به اتصال اینترنت در حالت کمپین مطرح کرد. در جواب این کاربر، پشتیبان مشتریان در پاسخ کوتاهی گفت:

ما می‌توانیم یک تجربه آنلاین بودن For Honor‌ را تایید کنیم. برخی از عناصر پیشرفت، که آنلاین میزبانی می‌شوند، میان بخش داستانی و حالت‌های آنلاین به اشتراک گذاشته می‌شود. بازیکنان همواره به اتصال اینترنت در زمان تجربه For Honor نیاز خواهند داشت.

البته تایید این موضوع بدون واکنش نیز نبوده است. بسیاری از کاربران و بازیکنان به وجود الزامی اینچنینی در بازی آینده یوبیسافت اعتراض کرده‌اند. البته این موضوع در حالی رخ می‌دهد که بسیاری از بازی‌هایی که اکنون بازیکنان انجام می‌دهند، به اتصال پایدار اینترنت نیاز دارند، با این حال، بررسی همیشگی و مستمر باعث ناراحتی بسیاری می‌شود.

اعلام اتصال همیشگی به اینترنت اما نخستین بار نیست که باعث اعتراض بسیاری شده است. یکی از بزرگترین نمونه‌ها در زمان معرفی ایکس‌باکس وان رخ داد، هنگامی که مسئولین مایکروسافت اعلام کردند که تجربه ایکس‌باکس وان نیازمند اتصال آنلاین به اینترنت است. هرچند اعتراضات و واکنش منفی به این اجبار، در نهایت این کمپانی را وادار به عقب گرد کرد.

بازی For Honor در تاریخ ۱۴ فوریه ۲۰۱۷ (۲۶ بهمن) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده