نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۱

اطلاعات جدیدی از گیم پلی و داستان بازی Death Stranding فاش شد

اخیرا اطلاعاتی از بازی جدید هیدیو کوجیما یعنی Death Stranding فاش شده است.

هیدیو کوجیما یکی از مشهور‌ترین و بزرگ‌ترین بازیسازانی است که گیمر‌ها بی‌صبرانه منتظر انتشار اطلاعات جدیدی از بازی بعدی وی یعنی Death Stranding هستند. حال یک کاربر در انجمن‌های رسمی بازی اطلاعاتی از آن فاش کرده است. البته پیش از آنکه سراغ این اطلاعات برویم، باید بدانید که اکنون این موارد از روی انجمن رسمی بازی پاک شده است و دوم اینکه سازندگان هنوز آن‌ها را تایید یا تکذیب نکرده‌اند. همچنین در این اطلاعات به داستان بازی هم اشاره شده است. پس اگر دوست ندارید چیزی از داستان احتمالی بازی بدانید، بهتر است ادامه متن را نخوانید.

در بخش اول این اطلاعات، اعلام شده که هیدیو کوجیما قصد دارد علاوه بر نورمن ریداس، از دیگر بازیگران هالیوودی نیز در بازی خود استفاده کند. یکی از بازیگر‌هایی که کوجیما در نظر داشت، رایان گاسلینگ بود که وی به دلیل حضور داشتن در پروژه‌های دیگرش، نتوانسته در این بازی حضور داشته باشد. با این حال گفته می‌شود که کوجیما افرادی مثل ادریس آلبا، مدز میکلسن و لیندزی واگنر را در نظر دارد.

از حیث داستانی، در این اطلاعات آمده که کوجیما از فیلم‌های چون Shutter Island، Pacific Rim و The Strain الهام گرفته و اینکه داستان بازی از کجا شروع شده و پیشینه شخصیت‌های آن به چه شکلی بوده است، در پایان بازی مشخص خواهد شد. همچنین گیمر کار را از جایی آغاز خواهد کرد که نورمن ریداس پس از یک تصادف، چیزی از گذشته خود به خاطر نمی‌آورد. همچنین بچه‌ای که در تریلر معرفی بازی دیدیم، پسر این کاراکتر است و آدام نام دارد. همچنین وی همسری به اسم ایو نیز خواهد داشت که در اصل رقیب وی در بازی است. نکته جالب اینکه اسامی کاراکتر‌ها اشاره‌ای به داستان‌های انجیل دارد.

از حیث گیم‌پلی نیز کاربری که اطلاعات بازی را فاش کرده، گفته که بازی ترکیبی از Uncharted و The Division است و از دید سوم‌شخص روایت شده و پر از صحنه‌های اکشن است. همچنین میان‌پرده‌های سینمایی و طولانی نیز بخشی از بازی خواهند بود تا کاملا اینکه بازی توسط کوجیما ساخته شده، حس شود.

در پایان باید دوباره به این اشاره کنیم که این اطلاعات به هیچ وجه رسمی نبوده و هویت فردی که آن‌ها را فاش کرده هم مشخص نیست. پس شاید در نهایت هیچ‌یک از این موارد واقعی نباشد.

نظر شما در این مورد چیست؟


منبع Gamepur
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده