// دوشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۲

احتمال عرضه Death Stranding در سال ۲۰۱۸ و حضور یک قهرمان زن در بازی

طبق صحبت‌های کوجیما در نمایشگاه بازی‌های توکیو بنظر می‌رسد بازی Death Stranding در سال ۲۰۱۸ عرضه خواهد شد.

Death Stranding جدیدترین بازی استودیو کوجیما پروداکشن که هنوز به طور دقیق مشخص نیست در چه سالی عرضه خواهد شد. البته هیدئو کوجیما، کارگردان Death Stranding، اعلام کرده بود تا قبل از سال ۲۰۲۰ و برگزاری المپیک در توکیو این بازی را تجربه خواهیم کرد! البته اگر حرف‌های وی در نمایشگاه بازی‌های توکیو 2016 را در کنار یکدیگر بگذاریم، خواهیم فهمید که این بازی به احتمال زیاد در سال ۲۰۱۸ عرضه خواهد شد. وی در جریان صحبت‌های خود در این نمایشگاه اعلام کرد که بازی Death Stranding تا قبل از اکران فیلم «آکیرا» (Akira) در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

اگر نگاهی به تاریخ اکران فیلم آکیرا بیندازیم، متوجه می‌شویم که این فیلم در سال ۲۰۱۹ اکران خواهد شد و یک سال قبل از تاریخ اکران، سال ۲۰۱۸ است که انتظار داریم در این سال شاهد Death Stranding باشیم. همچنین اعلام شده بود که این بازی دارای المان‌های آنلاین نیز بوده و شاهد یک قهرمان زن در کنار نورمن ریداس خواهیم بود. کوجیما در ادامه صحبت‌هایش به این نکته اشاره کرده که در این بازی چهره‌ای بسیار متفاوت و نقش‌آفرینی جدیدی را از نورمن ریداس مشاهده خواهید کرد.

از طرفی در ادامه یوجی شینکاوا، طراح شخصیت‌های Death Stranding، صحبت‌های در مورد نوع شخصیت‌ها و اینکه دوست دارد شاهد یک سری ربات را در شکل و شمایلی جدید باشد، سخن گفته است. در آخر کوجیما اعلام کرد که بازی از یک موتور گرافیکی Third - Party در حال استفاده کردن بوده و متاسفانه اطلاعات دقیق‌تری حول این موتور گرافیکی را منتشر نکرد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده