// پنجشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۳

احتمال انتشار یک Mario جدید به عنوان بازی هنگام عرضه نینتندو سوییچ

احتمالا یک نسخه از Mario به عنوان بازی هنگام عرضه نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

طبق یک گزارش منتشر شده از سوی سایت یوروگیمر، با آماده نشدن بازی The Legend of Zelda: Breath of Wild به‌عنوان بازی هنگام عرضه کنسول سوییچ احتمال دارد نسخه‌ای جدید از مجموعه Mario همراه با کنسول نینتندو سوییچ عرضه شود.

همچنین این سایت در ادامه گزارش خود اعلام کرده که از سوی منابع خود شنیده‌اند که نسخه‌ای جدید از این مجموعه در اسرع وقت ساخته خواهد شد تا برای نینتندو سوییچ عرضه شود. در جریان معرفی این کنسول جدید شاهد صحنه‌هایی از بازی جدید ماریو بودیم. در یکی از قسمت‌ها ماریو در حال دویدن و گذشت از میان شهری بود که در یک منطقه کویری قرار دارد. همچنین در ادامه این تریلر شاهد بخش‌های دیگر بازی نظیر سکو بازی‌ها بودیم که نوید این را می‌دهد که بزودی، اخباری حول این بازی منتشر شود.

تا به امروز اخبار زیادی حول این کنسول منتشر نشده است ولی شایعات زیادی پیرامون نینتندو سوییچ را فرا گرفته است. بنابرگفته سازندگان باید تا ماه ژانویه صبرکرد تا مابقی اخبار این کنسول را دریافت کنیم. کنسول نینتندو سوییچ برای عرضه در ماه مارس میلادی (اواخر اسفند ماه ۱۳۹۵ و اوایل فروردین ماه ۱۳۹۶) در نظر گرفته شده است.

از دیگر اخبار این شخصیت دوست داشتنی می‌توان به مشخص شدن تاریخ عرضه بازی موبایل Super Mario Run اشاره کرد. این بازی در تاریخ ۲۵ آذرماه برای دستگاه‌های مبتنی بر iOS عرضه خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده