نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۳۱

قیمت و تاریخ عرضه Super Mario Run مشخص شد؛ تریلر جدید گیم پلی بازی

کمپانی نینتندو ضمن انتشار یک تریلر جدید از Super Mario Run، قیمت و تاریخ عرضه آن را نیز مشخص کرد.

Super Mario Run، اولین بازی موبایل سوپر ماریو، در تاریخ ۲۵ آذر برای دستگاه‌های iOS عرضه می‌شود. این خبر را نینتندو ساعاتی پیش اعلام کرد. کمپانی ژاپنی همچنین گفت که دانلود بازی رایگان خواهد بود و کاربران با دانلود بازی قادر خواهند سه حالت متفاوت آن را به صورت محدود تجربه کنند. برای اینکه این محدودیت‌ها در بازی از بین برود و بتوانید بدون هیچ مانعی به سه حالت بازی دسترسی داشته باشید، باید ۱۰ دلار برای آنلاک کردن آن‌ها پرداخت کنید.

بازی Super Mario Run روی آیفون، آیپد یا آیپاد تاچ با iOS نسخه ۸ یا بالاتر قابل اجرا خواهد بود. به‌علاوه نینتندو اعلام کرد که این بازی در زمان عرضه در ۱۵۱ کشور در دسترس خواهد بود و از زبان‌های انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، اسپانیایی، ژاپنی، ایتالیایی، پرتغالی، هلندی، روسی و چینی باستانی پشتیبانی خواهد کرد. Super Mario Run احتمالا در آینده برای اندروید نیز عرضه خواهد شد.

همان‌طور که اشاره کردیم، بازی دارای سه حالت خواهد بود؛ حالت اول World Tour نام دارد که در آن گیمر‌ها باید برای جمع کردن سکه‌ها و در نهایت نجات شاهزاده خانم اقدام کنند. سازندگان برای این حالت ۶ جهان و ۲۴ مرحله طراحی کرده‌اند. در حالت دوم که Toad Rally نام دارد، باید سعی کنید امتیاز‌های بیش‌تری کسب کرده و رکورد ثبت شده توسط دوستان‌تان در این بخش را بشکنید. حالت سوم هم Kingdom Builder نام دارد و گیمر‌ها در آن می‌توانند با استفاده از سکه‌هایی که در دو حالت پیشین کسب کرده‌اند، آیتم‌ها را خریداری و با استفاده از آن‌ها اقدام به خلق دنیای مخصوص به خودشان کنند. طبق اعلام نینتندو، در این حالت ۱۰۰ آیتم وجود خواهد داشت که با آن‌ها می‌توانید محیط دلخواه خود را بسازید.

در پایان هم می‌توانید تریلر جدیدی که از گیم‌پلی بازی منتشر شده تماشا کنید:

|


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده