نویسنده: آرش رستمی
// شنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۲

استودیوی سوئدی: نینتندو سوییچ از لحاظ قدرت کم و کاستی ندارد

به‌گفته‌ی استودیوی Image & Form Games کنسول نینتندو سوییچ قدرت قابل قبولی دارد و بازی‌سازی برای آن «عالی» است.

استودیوی سوئدی ایمج اند فرم گیمز به‌تازگی در قالب توییت‌هایی به تعدادی از پرسش‌های موجود درباره‌ی نینتندو سوییچ، کنسول دستی-خانگی نینتندو، پاسخ داده است. آن‌طور که از توییت‌های این استودیو برمی‌آید، سوییچ توانسته به‌خوبی نظر دست‌اندرکاران آن را به‌سوی خودش جلب کند.

نماینده‌ی ایمج اند فرم در پاسخ به پرسشی مبنی برا اینکه آیا کنسول در وضعیت قابل‌حمل عملکرد ضعیف‌تری نسبت به حالت ثابت‌اش دارد یا خیر، نوشت:

متأسفانه نمی‌توانم درباره‌ی مشخصات [دستگاه] صحبت کنم. اما [همین‌قدر بگویم که] مسلماً نینتندو در زمینه‌ی قدرت [برای کنسول] کم نگذاشته است!

این استودیو طی توییت دیگری تأکید کرد که صفحه‌نمایش سوییچ بسیار خوب است و قطعاً مخاطبان را ناامید نخواهد کرد. همچنین به نظر می‌رسد که دست‌اندرکاران این مجموعه در زمینه‌ی بازی‌سازی برای این کنسول با مشکل خاصی روبه‌رو نشده‌اند؛ چرا که به‌گفته‌ی آن‌ها فرآیند ساختن بازی برای این پلتفرم «عالی» است. سازنده‌ی سری بازی‌های SteamWorld اشاره‌ای هم به وضعیت در دست گرفتن سوییچ و کنترلرهای‌اش داشت و گفت که کاربران از شیوه‌ی قرارگیری آن‌ها در دستان‌شان «راضی خواهند بود». بنا به گفته‌های نماینده‌ی استودیو، کاربران خواهند توانست در حین استراحت و حالت درازکشیده هم از کنسول استفاده کنند. در این میان، ظاهراً استودیوی سوئدی از اوایل سال جاری میلادی به کیت توسعه‌ی نینتندو سوییچ دسترسی داشته و با این حساب، قاعدتاً حدود یک سالی است که کار بازی‌سازی برای این کنسول را آغاز کرده است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده