نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۱۴ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۳۲

مدیر عامل یوبیسافت: نینتندو سوییچ یک پلتفرم فوق العاده و یک نوآوری واقعی است

ایو گیلمو، مدیر عامل یوبیسافت، اعلام کرد که کنسول نینتندو سوییچ، پلتفرم فوق‌العاده و یک نوآوری واقعی است.

در جریان کنفرانس ارائه گزارش مالی شرکت فرانسوی Ubisoft مربوط به سه ماهه منتهی به ۳۰ سپتامبر (۹ مهر)، ایو گیلمو،‌ مدیرعامل یوبیسافت، صحبت‌هایی درباره کنسول Nintendo Switch کرد و اعلام کرد که نسبت به این کنسول بسیار خوشبین است و سوییچ می‌تواند مفهوم کنسول‌های خانگی را گسترش دهد و یک نوآوری واقعی است:

ماه مارس بالاخره کنسول سوییچ عرضه خواهد شد و همانطور که ما قبلا هم گفته بودیم، ما فکر می‌کنیم که سوییچ یک پلتفرم فوق‌العاده است. برای اولین بار گیمرها می‌توانند تجربه یک کنسول خانگی را در بیرون از خانه و هنگام مسافرت داشته باشند. این یک نوآوری واقعی است.

همچنین گیلمو افزود که که سوییچ از تقاضای بازی‌های قابل حمل نینتندو بهره می‌برد زیرا کنسول دستی 3DS فروش بسیار خوبی را تجربه کرده است:

با اینکه در حال حاضر رقابت بسیار سنگینی در بازار بازی‌های موبایل حاکم است، اما نینتندو توانسته در این بازار رقابتی، ۵۵ میلیون دستگاه 3DS به فروش برساند. نینتندو سوییچ نیز می‌تواند از این تقاضای بسیار زیاد برای بازی‌های قابل حمل نینتندو سود ببرد. 

اگر سوییچ بتواند انتظارات را برآورده کند، یوبیسافت نیز به عنوان شرکتی که در ۱۰ سال گذشته کنسول‌های نینتندو را پشتیبانی کرده، سود بسیار زیادی می‌کند.


منبع Dual Shockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده