// جمعه, ۷ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۲

گزارش:‌ داک نینتندو سوییچ از هارد‌های اکسترنال پشتیبانی نمی کند

با توجه به یک گزارش داک کنسول نینتندو سوییچ از درایورهای USB خارجی پشتیبانی خواهد کرد.

وبسایت Lets Play Video Game در طول روزهای گذشته جزئیات جدیدی را از نینتندو سوییچ، کنسول تازه معرفی شده شرکت ژاپنی نینتندو منتشر کرده است. این وب سایت امروز هم ساکت نبوده و در گزارشی به نقل از یک منبع در نینتندو تایید کرده است که کمپانی نینتندو برنامه‌ای برای پشتیبانی از هارد درایور‌های USB جهت اتصال به داک نینتندو سوییچ برای افزایش حافظه ذخیره سیستم ندارد. در روزهای گذشته این سایت در دو خبر به وجود فرستنده مادون قرمز برروی کنترلر Joy-Con و نبود فروش تکی برای کنسول سوییچ (بدون داک) در هنگام عرضه اشاره کرده بود.

به اعتقاد نینتندو، پشتیبانی از هارد اکسترنال باعث می‌شود تا مصرف‌کنندگان با اتصال هارد درایورهای اکسترنال حجیم به داک کنسول، باعث شوند تا این سیستم از ذات طراحی خود به عنوان یک کنسول خانگی قابل حمل دور شده و در نتیجه به یک کنسول خانگی تنها، تغییر کاربری دهد. این موضوع به نام تجاری سیستم به عنوان یک کنسول خانگی قابل حمل لطمه وارد می‌کند.

علاوه بر این، نینتندو می‌خواهد اطمینان حاصل کند که بازیکنان در هر زمان که اراده کردند بتوانند تا بدون هیچگونی قطعی یا وقفه در بازی، برای ذخیره داده‌ها یا سایر اطلاعات برای همگام‌سازی (Sync)، کنسول را از داک خارج کنند. تنها راه‌ حل نینتندو برای جلوگیری از موضوعات اشاره شده، اجازه ذخیره داده‌ها برروی کنسول دستی است،‌ بنابراین زمانی که کنسول را از داک خارج کنید تمامی داده‌ها در دسترس خواهد بود. کنسول نینتندو سوییچ در ماه مارس ۲۰۱۷ (اسفند ۱۳۹۵) عرضه می‌شود.

آیا شما از نبود امکان اتصال USB Drive و فضای اضافه ناامید شده‌‌اید؟ یا به نظر شما تصمیم نینتندو برای اعمال این محدودیت معقول به نظر می‌رسد؟‌ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده