// پنجشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۲

نسخه ویتا و Wii U بازی Hyper Light Drifter لغو شد

توسعه‌دهنده بازی Hyper Light Drifter با انتشار ویدیویی از لغو نسخه پلی‌استیشن ویتا و Wii U بازی خبر داد.

Hyper Light Drifter اوایل سال جاری بود که برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر شد، در حالی که توسعه‌دهندگان بازی همچنان در حال کار برروی نسخه پلی‌استیشن ویتا و Wii U این بازی بودند. متاسفانه، با توجه به گفته توسعه‌دهندگان این دو نسخه از بازی لغو شده و هیچگاه منتشر نخواهند شد.

خبر لغو بازی از سوی الکس پریستون (Alex Preston)، رهبر تیم توسعه‌ بازی Hyper Light Drifter با انتشار یک ویدیوی بروزرسانی در کیک‌استارتر اعلام شد. پریستون دو دلیل بزرگ را در رابطه با دلایل لغو دو نسخه بازی اعلام کرد. از جمله دلایل اعلام شده توسط الکس پریستون سلامت شخص او به دلیل وجود یک بیماری قلبی مزمن از زمان تولد و دیگری مشکلات موتور بازی و عدم اجرای مناسب بازی برروی پلی‌استیشن ویتا و Wii U بوده است.

به گفته‌ی پریستون، استودیو هارت ماشین (Heart Machine) برای آنکه بتوانند بازی را برروی دو پلتفرم فوق قابل اجرا کنند مجبور به تنزل حجم عظیمی از داده‌های بازی شده‌اند که در واقع این اتفاق بازسازی دوباره بازی از اول را می‌طلبید. به گفته این توسعه‌دهنده زمان پیش‌بینی شده برای انجام این روند حداقل ۶ ماه یا بیشتر بوده است. روندی خسته کننده که در کنار مشکلات سلامتی الکس پریستون در نهایت به لغو تولید و انتشار بازی انجامید.

آن دسته از مخاطبینی که بازی را در جریان کمپین کمک مالی کیک‌استارتر برای Wii U و پلی‌استیشن ویتا خریداری کرده‌اند، می‌توانند نسخه بازی خود را به پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان یا رایانه‌های شخصی تبدیل کرده یا به راحتی مبلغ پرداختی را پس بگیرند.

|


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده