نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۱

احتمال اضافه شدن ربات پنجم به بازی ReCore در قالب DLC

به نظر می‌رسد که سازندگان ReCore در قالب یک DLC ربات جدیدی به بازی اضافه می‌کنند.

«اگر دوست ندارید جزییاتی از روند بازی ReCore بدانید ادامه این متن را نخوانید»

ReCore بازی جدید استودیو آرماچر است که چندی پیش برای رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس وان عرضه شد و نمره‌های متوسطی نیز دریافت کرد. در این بازی ربات‌ها به عنوان همراهان شخصیت اصلی آن نقش بسیار مهمی ایفا می‌کنند و در مبارزه‌ها و حل پازل‌ها نقشی اساسی دارند. با این حال اگر بازی را تجربه کرده باشید، می‌دانید که در طول آن، شما اصولا باید ۵ ربات همراه داشته باشید؛ چرا که در قسمت منوی بازی جایگاهی برای ربات پنجم در نظر گرفته شده است.

ولی بنا به گزارش گیمر‌ها و افرادی که بازی را تمام کرده‌اند، پس از پیدا کردن ربات چهارم به پایان بازی می‌رسیم و خبری از ربات پنجم در آن نیست. حتی عده‌ای تصور می‌کردند که این ربات به عنوان جایزه پس از پایان بازی به گیمر تقدیم می‌شود ولی به این شکل هم نیست و هیچ راهی برای پیدا کردن «تانک» (ربات پنجم) در بازی وجود ندارد.

در همین راستا به نظر می‌رسد که این ربات بعد‌ها و در قالب یک DLC به بازی اضافه خواهد شد. حتی سایت دیستراکتوید از مایکروسافت در این مورد سوال کرده که این کمپانی در پاسخ گفته است:

تانک فعلا در بازی وجود ندارد. ولی به‌زودی اخبار بیش‌تری در این مورد منتشر خواهیم کرد.

به هر حال دو احتمال در مورد دلیلی نبود تانک در بازی وجود دارد؛ یا اینکه سازندگان رسما این ربات را از بازی حذف کرده‌اند تا بعد‌ها در قالب محتوای دانلودی آن را به بازی اضافه کنند یا اینکه طراحی این ربات پیش از این عرضه بازی در تاریخ ۲۳ شهریور به پایان نرسیده و به همین دلیل هم شاهد حضور وی در بازی نیستیم.


منبع Destructoid
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده