نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۳۲

اید سافت‌ور هنوز در مورد رایگان یا پولی بودن Quake Champions تصمیمی نگرفته است

اید سافت‌ور اخیرا اعلام کرده که هنوز در مورد پولی یا رایگان بودن بازی Quake Champions تصمیمی نگرفته است. با زومجی همراه باشید.

Quake Champions بازی جدید استودیو اید سافت‌ور است که در جریان نمایشگاه E3 2016 معرفی شد و چند روز پیش هم در جریان QuakeCon 2016 شاهد انتشار اولین ویدیو از گیم‌پلی بازی بودیم. با این حال از همان روز‌های اول معرفی بازی، گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد نحوه انتشار آن به گوش می‌رسد؛ عده‌ای معتقد هستند که این بازی کاملا رایگان خواهد بود و عده‌ای هم اعتقاد دارند که بتسدا، ناشر بازی، آن را به عنوان یک بازی پولی بزرگ منتشر می‌کند. سری Quake پیش از این هم تجربه بازی رایگان را دارد و Quake Live به صورت رایگان عرضه شده بود که البته اید سافت‌ور سال گذشته سیاست خود را در قبال آن عوض کرد و حال این بازی به صورت پولی در دسترس است.

حال سایت پی‌سی گیمر مصاحبه‌ای با تیم ویلیتس، از اعضای id Software داشته و وی اعلام کرده که هنوز مشخص نیست که بازی رایگان خواهد بود یا پولی:

واقعیت این است که تصمیم‌گیری در این مورد بسیار دشوار است و ما هنوز به نتیجه‌ای نرسیده‌ایم. فعلا تمرکز اصلی ما روی این قضیه است که بررسی کنیم گیمر‌ها چه انتظاراتی از بازی دارند و چطور می‌توانیم خواسته آن‌ها را برآورده کنیم. شاید فکر کنید که ما در این مورد تصمیم گرفته‌ایم و آن را مخفی می‌کنیم، ولی واقعا هنوز خودمان هم نمی‌دانیم که بازی در نهایت به چه شکل عرضه خواهد شد.

Quake Champions به صورت انحصاری برای رایانه‌های شخصی تایید شده و اخیرا پیت هاینز، مدیر بازاریابی بتسدا، دلیل عدم عرضه آن برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان را شرح داده است. نسخه بتا محدود این بازی تا پایان ۲۰۱۶ عرضه خواهد شد و احتمالا بعد از آن مشخص می‌شود که بازی رایگان خواهد بود یا پولی.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده