// جمعه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۲

تماشا کنید:‌ اولین ویدیوی گیم پلی بازی Quake Champions

بتسدا در جریان رویداد کوئیک‌کان (QuakeCon) از اولین ویدیوی گیم‌پلی بازی Quake Champions رونمایی کرد. این بازی نخستین بار در کنفرانس خبری بتسدا در نمایشگاه E3 2016 رونمایی شده بود. در ادامه با زومجی همراه باشید.

رونمایی بتسدا از بازی Quake Champions در جریان نمایشگاه E3 باعث شگفتی و البته هیجان بسیاری از بازیکنان شده بود. با این حال، این شرکت تنها به پخش یک ویدیوی کوتاه سینماتیک بسنده کرده و هیچگونه جزئیاتی را پیرامون گیم‌پلی بازی منتشر نکرده بود. اکنون این شرکت خوش‌نام در جریان رویداد کوئیک‌کان از اولین ویدیوی گیم‌پلی بازی رونمایی کرده است.

نسخه بتای بسته بازی Quake Champions در سال ۲۰۱۷ آغاز خواهد شد. بنابرای هنوز زمان زیادی تا تجربه این بازی داریم. بتسدا همچنین در هفته جاری توضیحاتی را از ۴ کلاس Quake Champions ارائه داد که با توجه به اعلام تیم ویلیتس، از مدیران استودیو ایدسافت‌ور، هر کلاس‌ در بازی دارای ویژگی‌ها و توانایی‌های منحصر به فردی است. به عنوان مثال در حالی که توانایی ۳ کلاس از چهار کلاس بازی برپایه حرکت برنامه‌ریزی شده کلاس کلاسیک Visor قادر به مشاهده دشمنان از پشت دیوار نیز خواهد بود. Ranger ،Visor ،Nyx و Scale Bearer چهار کلاس بازی هستند که در تریلر رونمایی از Quake Champions، هر چهار کلاس به نمایش در آمده بودند.

 بازی Quake Champions اکنون تنها برای رایانه‌های شخصی معرفی و به صورت انحصاری برای این پلتفرم منتشر خواهد شد. بتسدا تاکنون از انتشار یا عدم انتشار این بازی اول شخص برروی کنسول‌ها اطلاعاتی را منتشر نکرده است. این شرکت دلیل اصلی انتشار انحصاری Quake Champions را رسیدن به نرخ فریم بالاتر بیان کرده بود. هرچند گیم‌پلی منتشر شده بسیار کوتاه است با این حال خبر خوب برای طرفداران را می‌توان شباهت بسیار بازی با نسخه‌های کلاسیک Quake بیان کرد. سرعت بسیار بالای گیم‌پلی، Rocket Jump های سریع، حرکت به صورت افقی و طراحی مراحل با جزئیات عجیب و غریب اما آشنا برای طرفداران Quake، باعث هیجان بسیاری از علاقمندان می‌شود.

امیدواریم این بازی بتواند باعث رضایت طرفداران شود، در حالی که نبرد Quake در قلمرو دشمن به قوت خود از سال ۲۰۰۷ ادامه دارد.

|


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده